Vakantie

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Met de vakantie in zicht, ben ik toch weleens benieuwd waar jullie naartoe gaan op vakantie, en of jullie gaan??

Ikzelf ga met mijn ouders en manlief naar scandinavie.

We gaan 2 weken naar Noorwegen (daar wonen een oom en tante van me) en we gaan nog een weekje naar Zweden toe, en dan weer richting huis!!!!
Heb er zoveel zin in, tis over 4 weken al zover...

Liefs, Maaike.

Hallo Meiden!

Wij gaan waarschijnlijk niet op vakantie, omdat we ons nieuwe huisje gaan bouwen. De bouw start in juli/ augustus, dat ligt eraan wanneer de bouwvergunning er is! Maar is deze later dan de vakantieperiode, gaan we waarschijnlijk toch nog even weg. Dan wordt het Italie/ Gardameer. En ik heb eigenlijk heel veel zin om weg te gaan! Ik denk dat iedereen er wel aan toe is om even een paar daagjes te relaxen. Dat is ook goed voor het zwanger worden he? Lekker niks dat moet en gewoon ontspannen maar! Dus wie weet...

Liefs Yvonne

Hallo iedereen,

Wat leuk weer eens wat anders!!!
Wij gaan lekker een week naar
zeeland met onze kleine meid en daarna
proberen we om nog eens zwanger
te raken van ons 2e wonder.

iedereen al vast een hele fijne vakantie
toegewenst!!!

Groetjes Belinda

Hallo meiden

Wij gaan een midweek in augustus naar limburg (valkenburg) met mijn ouders. Voor ons is het wat moeilijker om op vakantie te gaan i.v.m een boerderij.
Maar meestal gaan we wel een weekendje weg. Ik ben niet zo'n vakantie gek maar zo'n midweek vind ik wel leuk. En ik vind limburg een prachtige vakantieoord.

groetjes sharine

Haii meiden,
Wat leuk jullie reacties.. Is ook weleens gezellig, om even over iets ontspannends te kletsen...

@ pink1980: Lekker johh dat je naar Samos gaat.. Hoelang ga je?? En wanneer precies?? Zal daar wel lekker weer zijn zeker???

@ Meissie_XP: Jammer dat je waarschijnlijk niet op vakantie kunt vanwege je nieuwe huis, maar je krijgt wel wat moois ervoor terug. Misschien dat het toch nog meevalt, en dat die bouwvergunningen een beetje op zich laten wachten want dan kan je wel lekker op vakantie!!!

@ Belina 23: Gohhh je gaat naar Zeeland toe!!! Waar precies? Ik woon namelijk in zeeland haha! Als je er iets over wilt weten, of waar je leuke dingen kunt doen, dan hoor ik het wel!!!!!!!

@ Sharine2: Limburg is inderdaad een super vakantieoord. Super gezellig altijd en een mooie omgeving! Ikzelf wil er ook graag weer eens naartoe!
Jammer dat jullie niet zovaak op vakantie kunnen omdat jullie een boerderij hebben, maar des te meer geniet je van je vakantie als je eens een keer kunt!!! Veel plezier alvast haha!!!!

Liefs, Maaike

@ Pink1980 Heerlijk zeg, naar Samos.
Wij zijn er 2 jaar geleden geweest.
Ik ben helemaal Griekenlandfan.
Heb dus al verschillende eilanden gezien.
Dit jaar voor ons helaas geen Griekenland, maar Oostenrijk.
We gaan met mijn schoonouders, en konden niet kiezen.
Als het aan mij had gelegen was het weer Griekenland geworden, maar de meningen waren nogal verdeeld.
Toen zijn we briefjes gaan trekken, en ik moest het beslissende briefje trekken.
En toen werd het Oostenrijk, mijn schuld dus.

1Tip, probeer de Samoswijn, die is errug lekker

Hallo meiden,

wij gaan naar de VS toe! Echt geweldig! Rondreis maken met de auto in het in zuid-westen! Kan niet wachten! (we gaan eerste week augustus, nog een paar maandjes).

Ukkie26

Terug
Bovenaan