Vakantie

wij gaan met onze vrienden en hun kleine van 5 maanden naar port zeelande 2 weken vorig jaar nog naar mexico geweest met de dolfijnen gezwommen omdat het toen nog kon nu mijn vriendin bevallen en ik hopelijk over tijdje ook zwanger ben nu jaartje bezig  

Ik ga samen met mijn vriend, en mijn zusje en haar vriend 2 weken in een chalet op een camping in Frejus, aan de Cote D'Azur in Zuid Frankrijk, kan niet wachten joh!
Duurt alleen nog even, gaan 20 augustus pas weg!

Hallo meiden!

Wij vertrekken a.s. woensdag naar Griekenland, Chios! We zijn er nog nooit geweest maar het schijnt er erg rustig te zijn en niet zo toeristisch. Dit is de eerste keer dat we met onze beebje gaan vliegen. Ben benieuwd hoe het gaat!

Hé Ukkie26, ik las net dat je naar de VS gaat een autorondreis maken. Dat is geweldig! Hebben wij een aantal jaren geleden ook gedaan. Ook het Zuid-Westen. Was echt een schitterende reis. Je zal het daar super hebben. Misschien voor ons in de toekomst weer.

Liefs, Jolanda

hey meiden,

ik ga over 2 weken naar turkije..heb er echt heel veel zin in..mijn mannetje is een turk dus das wel lekker handig met de taal enzo..haha

liefs kimberley

Dit jaar voor mij ook niet echt een vakantie..

30 juni ga ik trouwen, dus daar gaan al onze centjes in zitten.
We gaan 2 dagen na de bruiloft 4 daagjes weg.  In een 4* hotel in Duitsland, maar dat was het.

De bedoeling was dat we eind dit jaar/ begin volgend jaar naar lapland zouden gaan als huwelijksreis, maar als ik dan zwanger ben gaat dit niet door.

ow pompom wat spannend! je gaat bijna trouwen! Heb je alles al klaar? heb je ook een echte trouwjurk??

Ja alles is geregeld.
Nog hier en daar wat gesprekjes voeren met de fotograaf, videograaf, autoverhuur en de locaties om de laatste details te bespreken.
En dan zijn we er helemaal klaar voor.

en ja ik heb een ECHTE trouwjurk.
Hij is echt super mooi. (zat een levertijd van een half jaar op!!!!)

Maar we hebben het echt super  goed geregeld allemaal.
Heb er enorm zin in!

ow wat geweldig voor julli ejoh! ben stiekem wel een beetje jaloers hoor!
hoop dat het die dag supermooi weer is! is wel mooi voor de fotoreportage ook he?!
meid heeeeel veel plezier en geniet van julli edag!

Terug
Bovenaan