vakantie

hoi allemaal, misschien zit ik niet op de goede site maar ik wilde weten of iemand mij kan aan(af)raden om een baby van 13 weken al mee te nemen naar Tjechie. Het is ongeveer 10 uur rijden met de camper en ik neem alles mee wat ze thuis ook heeft. Zijn er mensen bij die ook al weg gaan met zo'n jonge baby of ben ik te voorbarig en zal ik thuisblijven?
 
Meid lekker gaan. Zeker als je met een camper gaat. Dan heb je genoeg vrijheid voor als het niet gaat.

Maar hoe nuchter je er zelf over doet hoe beter het zou gaan.

Ik zou het zeker doen.

Fijne vakantie.

Groetjes joyce mama van Mara
 
Hoi,

Gewoon gaan!!!

Wij zijn met onze eerste zoon ook op vakantie geweest toen hij 10 weken oud was. We hebben toen de caravan van mijn schoonouders geleend. Het ging prima.

Verder zijn we met hem met 6 maanden naar Egypte geweest, met 9 maanden op wintersport en met 11 maanden naar Spanje (strand, maar ook Barcalona), etc. etc.

Nu gaan we ook op vakantie en ditmaal met een zoon van vier en een babyzoon van 12 weken. Dit keer gaan we zelfs met de tent.

Veel succes en laat even weten hoe het gegaan is.

Groetjes Mirella
 
hoi mirella,

zijn er nog speciale dingen waarvan jij zegt dat moet je bij je hebben. Bv. medicijnen ?
bedankt in iedergeval voor je antwoord.

groetjes pauline
 
Hoi Pauline,

Heb nog geen ervaring maar kreeg laatst en lijstje met daarop wat dingen als ors, thermometer en paracetamol. Kan zo snel niet meer verzinnen maar zal morgen ff kijken het staat ook op een site.

groetjes joyce
 
Terug
Bovenaan