Vakantie?!

Hoi,

Wij zijn afgelopen jaar met Lieuwe toen hij 10 weken oud was gaan kamperen in Luxemburg.. ging helemaal fantastisch op het weer na.. door de vele regen zijn we toen weer naar huis gegaan. Maar slapen deed hij prma in de tent en eten voor de tent.. allemaal best! Dit jaar wilden we eerst 3 weken naar Fins Lapland gaan maar is net wat te duur en denken nu aan 3 weken Italie (Toscane of Umbrie) met de tent.. lekker pizza en pasta eten.. Lieuwe is nml gek op spaghetti en macroni dus zal daar wel goed komen. Weet zeker dat hij het leuk vind.. als wij het leuk vinden, hij ook!
Met 7 weken is Lieuwe trouwens al een lang weekend in de tent naar Belgie geweest en ook dat was zeer goed bevallen en vond hij prima.. dus kamperen kan echt prima!

Groetjes
Merel

Hai

Wij gaan eerst in de mei vakantie een weekje naar Turkije, Resa is dan bijna 1 , dus dat moet vast wel goed gaan.

In de zomervakantie zijn de plannen om naar Italie te gaan met de tent en dan te gaan trekken in Toscane/ Umbrie. Velen van jullie zullen miscchien schrikken en denken , waar begin je aan met zo'n ukje, maar we hebben dat met onze oudste ook van begin af aan altijd gedaan en dat is altijd goed gegaan. Heel primitief, we reserveren ook nooit een camping ( terwijl we altijd in het hoogseizoen gaan) en hebben het al jaren lang erg leuk.

We plannen nooit wat, hebben een globaal plan en gaan gewoon. Soms blijven we best lang op een plek waar het bevalt, soms zijn we na een paar dagen weer weg. We zullen ons nu toch aan 2 kids moeten aanpassen, maar ik voorzie geen problemen.

Maar ach we zien wel, misschien wordt het Frankrijk of heel wat anders..

wel leuk altijd die voorpret en plannen maken!

Gr Audry

Hallo,

Wij gaan een week naar Eibergen in een vakantiehuisje. We zijn zowiezo geen kampeerders dus voor een tent zullen wij niet zo gauw kiezen. Wie weet veranderd dat nog in de toekomst.
Toen Roel 3 weken was zijn we een midweek naar centerparcs geweest. Het was toen bloedheet. Op zich was het leuk maar ik was nog zo slap ven de bevalling dat ik verwacht dat deze vakantie een groter succes is. Toen Roel 4 maand was zijn we naar Zandvoort geweest een weekend ook naar een centerparcs.

Wij gaan altijd met 8 personen waar ook kinderen bij zijn van 16/17 jaar voor hun moet er ook iets te doen zijn. Dat maakt wel verschil in de keuze die je maakt.

Groeten pinklady

Terug
Bovenaan