vakantie

Hallo Allemaal,

Ik ben niet vaak hier maar lees af en toe met jullie mee...

Ik vroeg mij af wat jullie allemaal met de vakantie doen dit jaar.
Mijn zoontje is nu 17 maanden en we willen wel heel graag met z ´n drieen op vakantie dit jaar maar we hebben niet zo ´n heel groot budget en we weten ook niet zo goed wat geschikt en leuk is.

Ben erg benieuwd naar jullie vakantieplannen???

Groetjes Kim

Hoi,

Wij gaan nooit op vakantie en ik moet zeggen dat ik het ook niet erg vind. Dus wij hoeven ons ook niet druk te maken of het allemaal wel kan met Yari.

xx Elly mv Yari

Hoi kim,

Vorig jaar zijn wij met zijn drietjes een weekje wezen zeilen in friesland. Ik vond dat een erg geslaagde vakantie gaan we dit jaar weer doen.  
En in oktober gaan we met mijn schoonouders (opa word dan 50)  twee weken naar kreta.  Opa heeft al toe gezegd dat hij dan de hele dag met kasper op het strand gaat spelen dus daar houden we hem aan haha . Hebben wij ook nog een beetje tijd voor onzelf lekker heb er nu al zin in.  

liefs pauline

Wij gaan dit jaar een dag of tien naar Zuid Afrika!! Maar dan wel alleen naar Kaapstad en omgeving. Wij zijn gewend om verre reizen te maken en we willen nu kijken hoe dat gaat met een kleintje erbij, in ons geval twee kleintjes. We gaan in het najaar en onze zoontjes zijn dan ruim 2 en net 1.. De vliegreis wordt een heeeele lange zit, wel een uur of 12 en ik verwacht dat dat niet helemaal vlekkeloos zal gaan. Eenmaal in Kaapstad hebben we een kindvriendelijk appartement en een huurauto waarmee we mooie tochtjes gaan maken. Ondanks het lange vliegen is het voordeel van Kaapstad dat er geen tijdsverschil is. HEB ER VERSCHRIKKELIJK VEEL ZIN IN!!
En mocht het om een of andere reden niets zijn, zo ´n verre reis met 2 kleintjes, dan weten we dat voor de volgende keer. Je moet het toch een kans geven vind ik!!

Sorry kim, ik breek even in....

Voor tomaatje:
Wat gaaf zeg dat je dat aandurft! Wij zijn ook altijd van de backpackers geweest (lang en ver op reis.... waar is die tijd dan weer gebleven). Maar ik durf het nog steeds niet aan met die twee (inmiddels 4 en 1,5). Dus ik ben echt heel erg benieuwd naar jou ervaringen tzt!!

Groetjes
Susan

Vakantie dit jaar.....
We gaan eind januari een lang weekend naar center parcs. Is altijd leuk voor kinderen maar vind een weekend of midweek vaak lang genoeg, dan heb je het wel een keer gezien zeg maar.
In juli gaan we 1,5week naar italie in een stacaravan. Vorig jaar zijn we naar frankrijk geweest in een stacaravan en dat is ons goed bevallen, dus vandaar dat we nu verder gaan proberen. Wel met een tussenstop trouwens want de jongste wordt autorijden snel zat. Dus boeken we op de heen en terugreis een hotelletje voor een nachtje.
Succes met je vakantieplannen!

hallo,

we gaan dit jaar 1 week all-in in een hotel  in zuid-duitsland   en dan reizen we verder af naar Italie om daar nog een week in een vakantiehuisje te bivakeren.
We zijn pas naar een hotel geweest met de kleine en het ging helemaal goed.
Vorig jaar hebben we ook 2 weekjes in een vakantiehuisje gezeten in Duitsland. Het is niet zo heel duur en al je zin hebt kun je in het huisje koken, dat scheelt veel geld.

Succes!!!!

liefs
di silva

Wij hebben vandaag geboekt. Een kleine twee weken stacaravan in Zuid Frankrijk. Met zwembad en aan het strand. Heb er helemaal zin in, JIPPIE!!!!!!

Groetjes,
Evelien

P.S. we rijden zelf met de auto, twee dagen heen, twee dagen terug, lekker op het gemakje. onderweg een hotelletje.

Terug
Bovenaan