vakantie

vorig jaar hebben we een week in een stacaravan op Ameland gezeten, dat was helemaal perfect
dit jaar gaan we in maart  6 dagen naar Bristol in een B&B, ik ben erg benieuwd hoe het gaat, het is ook de eerste keer vliegen met Ivar
verder willen we in juni naar Noorwegen, met de auto rondtrekken in hutjes op de camping, ik heb geen ervaring met hoe Ivar slaapt als we in dezelfde ruimte zijn, dus dat zullen we dan leren...

igg niet teveel zorgen maken, je kunt toch niet voorspellen wat die kleintjes gaan doen!

liefs Jenneke

Wij vertrekken 3 juni voor 8 dagen naar Tunesie

Is voor Tess,Nick en voor mezelf de eerste keer dat we gaan vliegen. Ohh ik kan niet wachten tot het zover is.

Liefs sandra

hoi hoi,

Wij hebben nog niet echt plannen gemaakt, maar we hebben we net een vouwwagen gekocht ( tweedehands) die gaan we wel uitproberen van het jaar maar waar en wanneer..
Zelf heb ik nog nooit echt gekampeerd, mijn man wel ( ben wel eens mee geweest) dus ben heeeeeel benieuwd hoe dit gaat..

Groetjes Hanneke

Wij gaan dit jaar 1 week naar Frankrijk. 13 uurtjes rijden. Wij rijden 's nachts en zijn dan met af en toe een tussenstop rond 15.00 uur op plaats van bestemming. Zie wel tegen de reis op, ben een echte vlieger en nu dus met 2 kids in de auto !! Maar ook ik heb er al helemaal zin in.

en ik maar denken dAt ik er vroeg bij was! Wij gaan twee weken naar kreta. Maar voor een klein budget zou ik een last minute vakantie in een landal park boeken.

Enne tomaatje! Ik ben jaloers!

Leuk onderwerp! Wij zijn ook nog een beetje zoekende. We denken erover een tent te huren (heb de gids van eurocamp aangevraagd met de kindervriendelijke campings) in Zwitserland of Italie. Vorig jaar hebben we ook met Thom gekampeerd in Zwitserland en dat is erg goed bevallen, toen hadden we zelf een tent bij ons en trokken we een beetje rond.
Laat je weten waar jullie voor gaan?
Groetjes Laura mv Thom

Terug
Bovenaan