Vakantie

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik zit even lekker  op internet te kijken naar vakanties, wintersport in dit geval.
Hebben jullie eigenlijk al een eerste vakantie met de kleine gepland en zo ja, wanneer en waarheen ?
Heeft er iemand nog leuke tips voor bestemmingen met kinderen  of een andere tip waar we iets aan kunnen hebben ? Een leuk vakantieadres, appartement of camping ofzo in binnen- of buitenland ?
Gewoon leuke, goeie en handige tips voor een vakantie met de kleine.

Groetjes
Bibi

hoi, ik vind zelf altijd center parcs erg leuk. zowel binnen als buitenland. je kan zwemmen en voor oudere kinderen is er ook van alles. ook goeie aankleedruimtes met kinderen. en zou je dat te duur vinden krijg je altijd van felicitas kortingsbonnen bij het thuisbezoek. ik heb nog niks gepland maar ga w.s in februari

Wij zijn al niet van die ECHTE vakantie gangers, dus de eerste echte vakantie weten we nog niet. Maar dat zal niet te ver weg zijn. Verder gaan we in juni met de hele familie in een huisje in Center Parcs (dat is inderdaad altijd erg gezellig!) maar goed dat is pas over een half jaar.

Succes met kijken!

Center Parks... heerlijk. Hebben we wel gedaan toen Zoë net geboren was.

Nu is de eerste vakantie waarschijnlijk in de zomer. We gaan naar Hongarije, noordkant van het balatonmeer, gewoon met de auto heen.  Heb er nu al zin in. Het is trouwens in een vakantiewoning met uitzicht op het balatonmeer, dus nu voor het eerst niet in een tent.

Liefs Noah

Heb je die zomervakantie al geboekt ? Heerlijk, zeg, ik ben nog niet begonnen met kijken. Ik vind Centerparcs of Landal ook zo leuk, maar over het algemeen niet echt goedkoop.
Ik heb net boekjes gehaald bij het reisbureau voor wintersport, kreeg er ineens zo'n zin in

Hoi! Ik zie dat veel mensen naar CP gaan, nou wij hebbenal geboekt voor begin maart. Lekker naar de Kempervennen... We zijn al helemaal CP fan en zijn al regelmatig in het Heijderbos, Vossemeren en de Huttenheugte geweest. CP buitenland vind ik tegevallen dus doe dat niet meer..

We zijn in oktober naar de Kempervennen gereden en echt een prachtig park! Veel te doen voor kinderen ( onze baby zal dat nog niet kunnen maar ja hahahaha) en meerdere kinderboerderijtjes... Snow world ligt tegen t park aan an alleen al om te kijken en de gezellige sfeer is het de moeite waard. Huisjes zijn opgeknapt en bij een 4 persoons huisje heb je nu ook al lekker laminaat en een afwasmachine... mmmmmmmmmmm

Plaza zag er mooi en netjes uit en zwembad was ook niet te klein..

Mijn man komt uit Ouddorp en daar hebben ze port zeelande, vind ik toch wat minder mooi, das meer bedoeld voor t mooie weer en dat je naar t strand toe kan denk ik.. Heijderbos, Kempervennen en Huttenheugte vind ik tot nu tot t mooiste

zo een heel CP verhaal hahahahaha

Aangezien de Huttenheugte voor ons het meest dichtbij is zijn wij daar dan ook het meest geweest. En wat ik van anderen hoor is het ook een van de mooste CP parken. Ik ben ook een keer in De Eemhof geweest in Flevoland...was ook leuk moet ik zeggen, maar als ik dan weer mag kiezen dan ga ik voor de Huttenheugte.

Oh en Bibi...je kunt ook last minutes proberen...die zijn meestal erg goedkoop, zeker voor kleine gezinnen.

Wij zijn afgelopen juni naar Het Meerdal geweest, was ook een leuk park. Ik wil eigenlijk wel altijd een park met een kinderboerderij omdat onze kleine dat geweldig vindt.
Moet zeggen dat ik Landal ook leuk vind, hoor. Daar hoor ik verder niemand over, gaan jullie alleen naar Centerparcs ? Niet negatief bedoeld, maar ik vind een vakantie in die parken (zowel Landal als CP) zo heerlijk burgerlijk. Je ziet er eigenlijk hoofdzakelijk  gezinnetjes en alles draait om de kids, als die het maar naar hun zin hebben. Ik vind het heerlijk om erheen te gaan, maar toch vind ik een vakantie in het buitenland ook leuk.

Terug
Bovenaan