Vakantie

We zijn wel vaak in Landal geweest, maar dan in de Moezel dld  (Sonnendal). Beviel prima, maar gingen daarheen omdat mijn vriend daar vroeger veel kwam met zijn ouders.

Voor 2 jaar terug, in de winter,  zijn we naar CP in Zandvoort geweest. Het park valt, vonden wij, enorm tegen. Echt een zomerpark voor het strand. Gelukkig was het die week redelijk goed  weer, dus hebben we veel gelopen met de hondjes op het strand. Regenkap over de maxicosi / slaapbak en onze dochter lag heerlijk warm  te slapen.

Liefs Noah

Ik ben ook is geweest in kempervennen echt super park!! ik vind dat zandvoort en portzelande ook wel wat minder zijn maar dat komt omdat die vroeger van landal waren en dat verschil zie je duidelijk vind ik. ondanks dat sommige parken van CP oude huisjes hebben zijn de plazas vaak super. en bij landal vind ik het andersom...

Is er ook weleens iemand in een park van een andere organisatie geweest ? Hoogenboom vakantieparken of Sunparks ofzo. Zo ja, is dat wat ?
Of misschien gewoon in een appartement ofzo ergens (niet op een park) wat erg leuk was ?

Met zijn tweeën ook wel vaak zimmer-frei gedaan in duitsland. Gewoon maar zien waar we uitkwamen, niet echt geschikt  met kinderen.  Voor een paar jaar terug een leuke tijd bij insel (oostenrijk, olympisch dorp) gehad. We waren er wel buiten het seizoen, maar moesten in een hotel € 40 betalen voor 2 personen, avondeten en ontbijt. Heel goed verzorgd en een mega kamer.

Een collega is laatst naar een Roompot park in dld moezel geweest, is ook zeer goed bevallen.

De laatste jaren gingen we met de tent op vakantie, maar ook nooit reserveren. Vind ik nu met de kleine  meid (en straks de baby)  niet echt meer een optie, in elk geval niet meer de eerste nacht. Komende zomer een vakantiehuisje, ook ideaal. Zie er al helemaal naar uit!

Terug
Bovenaan