Ik ben benieuwd of jullie nog voor de bevalling op vakantie gaan. Normaal gesproken gaan we meestel net voor het hoogseizoen (juni) en in het nasseizoen weg. Maar ik heb nu weinig de behoefte om hoog zwanger nog ver te gaan reizen. Tevens gaan we altijd met het vliegtuig weg en het advies is om dat na ongeveer 32 weken niet meer te doen. Nu willen we graag in maart nog samen weg, Het zal de laatste keer zijn dat we echt met zijn tweetjes een langere tijd weg kunnen. We zitten alleen een beetje in dubio welke bestemming het gaat worden. We willen wel wat zon hebben en mijn man is een duiker dus die mogelijkheid moet er ook zijn. ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn t.a.v. zwanger op vakantie/lang vliegen. Voor diegene die al een kindje hebben: hebben jullie tijdens je zwangerschap een verre reis gemaakt (Antillen, Azie o.i.d.) en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik zou graag weer naar Curacao willen, we zijn daar vorig jaar ook geweest en dat is heel goed bevallen. Maar ik zie wel een beetje op tegen de lange vliegreis.. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.