Vakantie

YES!!! We hebben onze vakantie geboekt. Over drie weken gaan we voor 2 weken naar Curacao. Zoals ik me nu voel zie ik niet echt op tegen de lange vliegreis. gewoon vaak wat bewegen en aangezien ik toch om het half uur naar het toilet moet zal dat geen probleem zijn.
met de verloskundige nog overlegd of ik ergens nog speciaal rekening mee moet houden. Valt allemaal mee, je mag bij diarree alleen ORS dus geen Norit o.i.d. En antimuggenspray mag maximaal 30% deet bevatten. En goed insmeren om een zwangerschapsmasker te voorkomen. En opletten met vlees en groenten en fruit goed wassen, maar dat is hier in NL ook zo.
Gaan jullie binnenkort nog op vakantie nu het nog kan?

Hallo Martje,

Ben je inmiddels al terug van je vakantie? Is het allemaal goed gegaan? Lekker kunnen genieten?
Onze koffers staan klaar, we vertrekken maandag a.s., heb er onwijs zin in!

Hoi hoi, ik ben ook uitgeteld in juli. Nou ja, 28 juli.
Maar wij gaan straks eidn april begin mei 1.5 weekje met z'n tweetje nog even weg naar Duitsland. Nu krijg ik hier en daar van die "rare" commentaar. Tijdens je 26/27ste week mag dat toch best?? Of niet?

wij gaan niet meer samen op vakantie dit jaar. manlief gaat wel met wat vrienden voor 8 dagen naar de Canarische eilanden. ik zit toch de hele zomer thuis...heerlijk, vakantie genoeg voor mij!

Snoopy, gewoon lekker op vakantie gaan hoor! Het is nu juist de ideale periode om lekker weg te gaan. Ik ben vorige week terug gekomen van twee heerlijke weken vakantie op Curacao. Ik kan het echt iedereen aanraden om juist nu nog even weg te gaan. Je voelt je goed, hebt voldoende energie en die buik zit nog niet zo in de weg. Vliegen is ook totaal geen probleem. De vakantie heeft ons kleintje in ieder geval heel goed gedaan want mijn buik heeft tijdens die twee weken ineens een enorme groeispurt doorgemaakt.

hee,

Ik ga ook met 28 weken nog 2 weken weg, vliegen naar toscane in een huisje/app complex  met zwembad en speeltuintje. Dat zijn de 1e 2 weken van mei. Dan moet ik niet lang in de auto zitten en niet in een tent. Ben erg benieuwd, we gaan met onze dochter van 2, daar moeten we nog steeds een beetje aan wennen wat wel en niet kan. Wij houden helaas van mooie stadjes bekijken en lekker eten, net wat je met een kleine niet kan doen! kijken hoe het gaat dit jaar. Hoop dat het mooi weer is! Ik wilde ook niet later gaan qua vliegen en qua kwaaltjes.

wendy 25 weken zwanger

Terug
Bovenaan