Vakantie

He medien,

Gaan jullie nog wat leuks doen in de zomervakantie??
Wij gaan 10 augustus voor 11 daagjes naar Bulgarije.
Heb er nu al zin in... nou ja nog 2 weken werken en dan vakantie!! Joehoeee

Wil bij deze iedereen een fijne vakantie wensen.

gr kaat

Hoi,

Wij gaan over 2 weken lekker 3 weken naar Frankrijk in een huisje,heeeeerlijk!!Ik heb er zo'n zin in,kan niet meer wachten!!

Groetjes Elma

Neej wij hebben geen vakantie (om weg te gaan) in de planning, maar wij zijn beide vrij in september. Hoogst waarschijnlijk gaan we dan gewoon alvast aan de babykamer beginnen! Wij willen zelf onze zolder gaan verbouwen tot slaapkamer (voor ons) en dan de 2 grote slappkamers op de 1e verdieping als kinderslaapkamers gebruiken en de kleine slaapkamer als kledingkast. Al met al nog een flinke verbouwing voor de boeg!

Liefs!
Nicole 6w1d

Hey hey,

Wij gaan 31 aug 2 weken naar Frankrijk Normandie.
We hebben er super veel zin in!!
We staan op een soort camping en hebben een challetje gehuurd.

Liefs Zonnetje

Hallo,

Wij gaan half augustus 2 weekjes met de caravan naar zuid Europa mmm en gelijk als we terugkomen mijn 11-12 weken echo!
Dusss eerst lekker met zijn tweetje zwijmelen en na de echo als alles goed gaan we het aan iedereen vertellen!

Groetjes K.

Iedereen fijne vakantie en zwangerschap toegewenst!

Hoi,

Wij gaan 17 aug een midweekje naar brabant toe.
Zullen ongetwijfelt hier meiden zijn die daar misschien wonen, maar voor ons is het vakantie hahahaha. Hebben daar een huisje geboekt. Een kinderbungalow, dus is er ook genoeg aanwezig voor yordi. Heerlijk, ik kijk nu al naar de vakantie uit. Na ons midweekje hebebn we nog een week vakantie en in die week blijven we lekker thuis en gaan we gewoon wat dagjes weg.
Heb zoooo zin in de vakantie!!!

Iedereen alvast een hele fijne vakantie toegewenst.

Liefs marielle

Hey meiden,

WIj gaan ook nog lekker twee weken naar Zuid Frankrijk!! Heerlijk nog even genieten met zn drietjes. Gelukkig gaan we met het vliegtuig en hoeven we geen lange tijd in de auto te zitten.
Iedereen alvast een hele fijne vakantie,
Groetjes

Terug
Bovenaan