Vakantie

hoi,

Wij gaan dit jaar niet weg. Familie uit Iran komt voor het eerst naar Nederland. We gaan dus ruim vier weken de toerist uithangen hier. Iemand nog een idee over wat we zeker moeten gaan zien?
Iedereen iig een heerlijke vakantie toegewenst!

groetjes,

x Taraneh

Hey meiden,

Ik ben net terug uit Belgie, lekker 2 weekjes wezen kamperen. Het was geslaagd, ik ben alleen moe, moe, moe...en meneertje heeft daar het lopen ontdekt... We hebben nog nooit zoveel andere tenten en caravans van binnen gezien, haha! Gelukkig was iedereen dol op hem en kregen we geen boze gezichten. Morgen ga ik bellen naar de vk, gister waren we 7 weken zwanger. Vorige zwangerschap ging met 6-7 weken mis, met 6 weken voelde ik dit al. Nu voel ik me goed, hopelijk gaat het ook goed!

Liefs grotebroer

Ws in september een paar weken vrij, we kijken dan wel, wat we gaan doen. Misschien last minute. Op dit moment blij dat ik nu geen vakantie geboekt heb. I.v.m. die misselijkheid zou ik er niet zo van genieten.

Groeten,

Wij zijn in mei nog 2,5 week naar zuid afrika geweest met onze honeymoon. Echt een topvakantie! Verder gaan we in augustus nog een dag of 5 naar Frankrijk, daar staan mijn ouders dan op de camping en gaan we daar nog even een paar dagen vakantie vieren.

De rest van mijn vakantiedagen wil ik meenemen naar mijn zwangerschapsverlof. Want wij hebben het toch niet meer in de planning om echt nog weg te gaan. Moeten nog allemaal babyspullen kopen, willen een andere auto kopen (5-deurs), want dat is wel handig voor als die pruts er is..
En aangezien we al die supervakantie hebben gehad vind ik het ook niet echt meer nodig..

Marieke

Afrika is een geweldig land hé.
Wij zijn al 2x in Kenia geweest en hebben eerst een safari gedaan in de Masa Mara.
Waar zijn jullie heen gegaan en wat hebben jullie zoal gedaan daar?

En... nog gefeliciteerd met jullie trouwen!

hoi allemaal,

Nog 1 weekje en dan heb ik eindelijk vakantie!
We hebben alleen nog niks geboekt mede omdat mn schoonzus bijna gaat bevallen dus dat willen we ff afwachten.
Ik ben nu 6,5 week en volgende week voor het eerst naar de vk, wel spannend hoor!

Groetjes renee

Hoi hoi,

Net terug van een weekje Duitsland-Oostenrijk.
In totaal 2500 km gereden! Veel gezien.
Weinig kunnen eten helaas, normaal is alles zo lekker ;-)

Eind augustus gaan we voor 3 weken naar USA. Mijn droomreis maken, dit wilde ik al sinds mijn 18e... Wie had verwacht dat ook mijn andere droom waar zou worden! Na USA maar weer heel hard gaan sparen voor mooie spullentjes voor de kleine :D

Allemaal een hele fijne vakantie!!

Terug
Bovenaan