Vakantie!

Wij gaan met z'n zessen met de autoslaaptrein naar Zuid-Frankrijk, waar we 2 verschillende campings hebben uitgezocht (stacaravan): eentje in de Ardèche en eentje in de Languedoc, aan de zee! Niet slecht toch.... ?!

Oh, ja, in de zomervakantie, laatste 2 weken van onze vakantie: eind augustus/begin september (onze vakantie valt laat dit jaar).

Oh, ja, in de zomervakantie, laatste 2 weken van onze vakantie: eind augustus/begin september (onze vakantie valt laat dit jaar).

Wij gaan de 1e 2 weken van mei met de auto naar een camping in zuid frankrijk. In een stacaravan. Camping is zeer geschikt voor kleine kinderen (zeggen ze).
We gaan 's nachts rijden net als vorig jaar. Dat beviel ons prima, en dan slapen de kids. De terugreis overdag vorig jaar was niet zo'n succes, dus ook die willen we dit jaar 's nachts proberen.

Half oktober gaan we nog 2 weken met de schoonfamilie weg. Met het vliegtuig naar een huis in zuid spanje. Met een eigen zwembad en aan het strand. Wat wil je nog meer.

Jee meiden lekker hoor. Ik denk dat wij alleen een dagje weggaan . Ik ben al 3 jaar niet meer op vakantie geweest laatste keer was dat milton net een jaar was zijn we naar londen geweest met de eurostar. Het komt wel weer.

Wij gaan dit jaar twee weken met de caravan. Ergens waar het een graad of 25 is. Dat kan in Frankrijk zijn of misschien wel Denemarken. Als het maar lekker weer is. Wij zoeken meestal een kleine camping, lekker rustig, met een speeltuintje en een zwembadje. Heerlijk! Nog even wachten, wij gaan begin juli, als de schoolvakantie hier begonnen is.

Hoi,

Ik heb nog geen idee, we willen graag een week of 2 weg, maar weet niet of dat erin zit, als dan een last minute en zeker in de/een tent!
Liefst Frankrijk, spanje hebben we 2jaar terug nog gedaan en vorig jaar centerparcs in belgie..
Ligt trouwens ook wel aan het weer, als het hier goed is hoeven we ook niet echt weg, dan zetten we het grote zwembad op en maken we er een prive camping van,,haha
We zien wel..
Iedereen alvast veel plezier met het uitzoeken en plannen!!

Groetjes MJ

Hoi,

vakantie............... hmmmmmmmmmmm heerlijk om naar uit te kijken...... Wij gaann vanaf 20 augustus 3 weken naar Spanje! Onze caravan staat daar in de stalling dus wij kunnen "kale" auto rijden!
We rijden rond het avondeten weg en rijden dan 's nachts. De kinderen zijn beide makkelijke autoslapers dus die zullen de hele nacht lekker slapen. Tegen de tijd dat we aan de Spaanse grens zijn is het tijd voor een ontbijtje en kunnen ze lekker spelen in de speeltuin. Dan is het voor ons nog 2 uurtjes rijden.
Maar goed dat duurt dus nog 4 maanden.... Eerst volgend weekend 4 dagen in het huis van mijn ouders (die zijn dan op vakantie), lekker over het strand wandelen en we willen nog naar het sprookjesbos in Enkhuizen.

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan