vakantie

heey, wie gaat er metde kleine op vakantie?? wij gaan as vrijdag 2wk naar zuidfrankrijk! heerlijk app aan het strand! iemand nog tips?? we rijden trouwens 's nachts, dan merkt Liam bijna niks van de reis!
liefs kim, liam 15 wk 5dgn

Hoi,

Wij zijn al geweest,maar dan iets dichter bij,Belgie.Als tip heb ik,ook al rij je snachts Liam er wel om de paar uur uit halen.Ze mogen natuurlijk niet langer dan zoveel uur in de maxicosi zitten. Dat is voor een keertje niet erg natuurlijk,maar zo zou ik het doen.En meestal geven ze het zelf wel aan wanneer ze het zat zijn.Succes,en goede reis en fijne vakantie!!!!

Groetjes Elma,mama van Jochem 18 weken

Wij gaan een paar dagen naar België en in oktober een weekje naar Turkije. Ik heb weggooi slabbetjes, washandjes gekocht die lijken me wel handig. Verder moet ik het ook nog allemaal ervaren.
Fijne vakantie en geniet er lekker van.

Wij zijn eind juni met onze kleine (Jasmijn die exact even oud is als Liam) een week naar Frankrijk geweest en dat ging super! Einde van de rit was ze er klaar mee, zowel op de heen als de terugreis maar verder ging het prima. Gewoon regelmatig een pauze nemen, als je dat zelf ook doet, en als je daar bent niet teveel slepen met je kindje... Deden wij de eerste dagen wel (veel bekijken etc) en daar werd ze niet blijer van ;-) Maar een rustdagje deed wonderen... Oh en neem een emmer mee.... als ie van badjes houdt, helemaal leuk om de kleine lekker buiten in een emmer te zetten en te laten afkoelen als het warm is...

Wij blijven gewoon in nederland en gaan in aug naar groesbeek op vakantie.( wonen zelf in drenthe)
Ik zou als je naar het buitenland op vakantie gaat wel sowiso voeding( fles en eventueel fruit) mee nemen uit eigen land.
Iedereen alvast een fijne vakantie gewenst.

Liefs marielle Quinn 16w 2d

Wij gaan over 5 weken naar frankrijk!!!

wij zijn toen amy 3 weke was ook naar luxemburg geweest en dat ging super goed!
ik neem idd weggooi slabbers mee en de luiers van thuis enzo en verder niks wij deden met de oudste gewoon douche daar of in een wasbak!! wij hebben een sta caravan dus alles in het huisje!!

Amy ligt nog met de verkleiner in de maxi cosi en daar zit een blok in zodat ie langer in de maxi mogen dan die 2 uur als de verkleiner zometeen niet maar past haal ik hem van dat blok af en laat ik dta blok erin zitten ligt ze net iets lekkerder denk voor een rit van 900 km!!!!!

wat nemen jullie mee de kinderwagen met bak of gaan ze alk in het zit gedeelte????

Amy dinsdag 15 weken

Wij gaan over 5 weken naar frankrijk!!!

wij zijn toen amy 3 weke was ook naar luxemburg geweest en dat ging super goed!
ik neem idd weggooi slabbers mee en de luiers van thuis enzo en verder niks wij deden met de oudste gewoon douche daar of in een wasbak!! wij hebben een sta caravan dus alles in het huisje!!

Amy ligt nog met de verkleiner in de maxi cosi en daar zit een blok in zodat ie langer in de maxi mogen dan die 2 uur als de verkleiner zometeen niet maar past haal ik hem van dat blok af en laat ik dta blok erin zitten ligt ze net iets lekkerder denk voor een rit van 900 km!!!!!

wat nemen jullie mee de kinderwagen met bak of gaan ze alk in het zit gedeelte????

Amy dinsdag 15 weken

Terug
Bovenaan