vakantie

Ohhhh, lekker! Wij gaan pas in september/oktober en dan is Jasmijn ruim 6 maanden. Dan gaan we trouwens ook gelijk wel goed op vakantie. Drie weken rondtrekken met de camper door Amerika! Omdat dat gelijk je huisje is, verwacht ik niet al te veel problemen.

Ik ben vorig weekend wel met de dochters naar Engeland geweest voor een lang weekend; voeding mee, beddegoed mee (ik neem altijd een slaapzakje mee waarin ze thuis ook al een nacht of twee hebben liggenslapen, dan ruikt het vertrouwd) en verder hebben ze daar alles wel!
De pampers in Engeland zijn namelijk precies hetzelfde als hier in Nederland ;-)

Wij gaan dit jaar niet op vakantie, omdat ik net weer aan het werk ben, maar ook omdat ik het niet zo zie zitten met een baby en een peuter. Olivia slaapt nog zoveel, maar alleen in bed, dus kunnen we weinig doen. We willen in januari ofzo met de kinderen naar de Canarische eilanden of daar in de buurt.

Olivia 17 weken.

Ook wij gaan niet op vakantie, maar dit meer omdat het bij ons toch net ff iets anders is gelopen dan gepland. En zelf een hutje op de hei moet ik eerst de afstanden en wegen gaan uitzoeken naar ziekenhuis die aan canule zorg doen, mij teveel gezeur voor dit moment. Wel hopen we misschien eind van het jaar nog een weekendje/weekje weg te gaan, waarheen weten we nog niet.

Ik wens jullie allemaal een top vakantie toe!!!
Denk eraan doe voor de kleintjes hetzelfde als voor jullie, dus bronwater ipv kraanwater, ookal kook je het uit. Voor de mensen die niet de gangbare overal te verkrijgen merken gebruiken, ja dan ook luiers, zonnebrand, voeding. Want om op vakantie ineens te wisselen lijkt me geen geslaagd idee.

Wij zijn net terug van 2 wk NL in een stacaravan en dat ging perfect. We hebben gewoon zijn eigen wieg uit elkaar gehaald en meegenomen. Hij sliep als een zonnetje. Verder een strandtentje in de tuin voor de schaduw en kleedje op de grond. Hij was hartstikke blij. Wat ik al eerder las geld voor ons ook, niet teveel op sjouw met de kleine, daar wordt hij helemaal onrustig van. Hij slaapt niet echt in de kinderwagen dus dan trekt hij het als snel niet meer.

Ik heb hem in het bos veel in de draagzak gehad ipv de wagen dus we hebben wel lekker veel in het bos gewandeld.

Veel vakantie plezier allemaal!

Wij gaan elk weekend naar de camping (al 18 jaar) en over 2 weken 3 weken lang. Maar ik heb eigenlijk geen problemen. Het kan met zon warme dag weleens 40 graden bij de tent zijn dan leg ik dani gewoon in de kinderwagenbak met anti insecten netje te slapen in de schaduw.Af en toe in lauw badje en diksap tussen door en meneertje is tevreden! En als t wat minder weer is slaapt hij gewoon lekker in de caravan (overdag)

Allemaal een hele fijne vakantie voor het eerst met jullie kleintjes...

Groetjes Joyce

Dani 15,3 weken

Hoi meiden ook wij gaan op vakantie in september naar Turkije! Alleen zijn wij volgens mij een van de weinige die zonder beebje gaan. Onze oudste van vier gaat wel mee, vind het heerlijk dat ik nu geen rekening meer hoeft te houden met slaapjes, flesvoedingen en weet ik wat al niet meer. Gek genoeg namen we onze oudste ook al vanaf vijf maanden mee, maar als ik erop terug kijk vind ik het een hoop gesjouw. Onze kleine gaat een weekje naar opa en oma waar ze helemaal in de watten word gelegt, dat is dan ook wel een lekker idee. Word dus lekker even uitrusten van het hectische jaar en even tijd voor onze grote meid! Allemaal een hele fijne vakantie, geniet ervan!

pff ik zou dat echt niet kunnen zonder beeb hoor!!!

tja tis wat drukker en meer gesjouw maar goed dat weet je voor je met kindjes begint denk ik dan

zowieso mn ouders vinden de kids super maar een week alles overnemen zullen ze nooit doen!!! die vinden ook dat de kids bij papa en mama horen en tuurlijk een nachtje oke maar verder....

moet er niet aan denken dan wat meer gesjouw hoewel ik het reuze vind meevallen maar goed mijn mening

Terug
Bovenaan