vakantie

Hebben jullie al plannen voor de zomer?

Wij twijfelen zo.... een huisje in Denemarken, een caravan in Frankrijk of met onze eigen tent in Nederland weg... kom er nog niet zo uit...we wachten denk ik gewoon nog even af en boeken last-minute...!

Wij gaan van de zomer verhuizen.
Ik hoop op wat mooi weer, dan lekker hier in de buurt genieten. En naar fryslan naar m'n vrienden en familie. bij mooi weer is het daar ook erg mooi

Wij gaan waarschijnlijk niet ( helaas) Gezinsuibreiding betekend voor ons ook een nieuwe auto hihi. Maar wie weet bedenken we ons toch nog.

Als we toch gaan gaan we sowieso niet in een tent met een baby is toch best gehorig zo een tent.
Dan word het toch een sta caravan of een huisje ofzo.

Oo ik bedenkt me ineens we gaan wel, maar dan ergens in november, met de fam van mijn vriend gaan we lekker vliegen met de hele club. Dus we gaan wel.(maar niet geheel op eigen kosten dus dat scheelt natuurlijk).

Gr tamjo

Wij gaan niet op vakantie deze zomer...
Eerst maar eens wennen en genieten van onze kleine spruit.... :D

kijken volgend jaar wel eens weer... :D

persoonlijk zou ik ook niet met een baby in een tent gaan... dan fijn een huisje huren...

En bij mooi weer is friesland heel erg mooi! (woon er zelf)

Hola,
OH Oh Oh vankantie als maar goed gaat met de bevalling en Baby en mijn bekken.
Dan denk ik pas aan een weekend weg of zo.
Ik wil mijn ouder naar Nederlands halen om de kleinkind te zien :).
Dus het bubget zal wel te kort komen voor een grotte vakantie nog.Maar dat vind ik niet zo belangrijk als mijn ouders komen en goed gaat met Baby ben ik DIKKE TEVREDEN in onze tuin jajajaj.
grt Emi

Vraag?
Wat gebeurt als de forum van Maart niet meer kan vinden?
January is al weg.en ik vind leuk om en contact te blijven als de baby s al geboren zijn om praatjes de delen.
Emi.

@ emilce Heb je al een kindje gekregen, dan kun je terecht bij de mamaclubs op de baby-community.
Dit staat boven de mama clubs als je daar op klikt.

Gr tamjo

Hey Emi het maart forum verhuist dan naar het baby gedeelte (boven in zie je zwanger, baby, peuter keuter, shop, voordeelpas) gewoon op baby klikken en naar mamaclubs gaan.
Of als je hyves hebt, we zitten ook met een groepje of hyves.
http://mamaclubmaart2011.hyves.nl/

daar kun je je ook aanmelden.

Wij hebben nog geen plannen voor de zomervakantie, zien wel of we weg gaan of niet!!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan