vakantie

Als wij al gaan dan boeken wij een last minute hoor... we zien wel. Ik heb afgelopen vrijdag gehoord dat ik vanaf 1 maart zonder werk zit dus even kijken of een vakantie er nog af kan tegen die tijd. Misschien van een deel van de belastingcentjes..... Moet het wel op tijd binnen zijn natuurlijk :)

Heb wel erg veel zin om lekker weg te gaan, hoeft niet ver en met een tent maakt me ook niet uit, gezellig hoor! Als je kleintje in een stacaravan huilt horen de buren 'm ook.....

Greetz Esz

Zoals het er nu naar uit ziet, gaan we niet. We zijn gebonden aan het hoogseizoen en dat is toch best duur. Dus we stellen het denk ik een jaartje uit.
Gr Ingrid

wij gaan 1 week bij mijn ouders logeren op de camping. 1 week zijn we gewoon lekker vrij thuis. en dan natuurlijk nog 1 week met zijn 3tjes op de camping plaats van mijn ouders (die moeten dan weer werken)

wij gaan een weekje naar Gerlos (Oostenrijk) samen met me ouders, zus met man en kids en me opa en oma dus gezellig op pad met 8 volwassenen 3 kinderen en 3honden

Wij gaan net voor het hoog seizoen een weekje naar een huisje. Voor het eerst met onze tweeling en peuter vooral ben heel benieuwd hoe dit bevalt.
Maar eerst maar eens bevallen.

Nou het ziet er hier naar uit dat we op vakantie gaan, maar goed, als het weer mooi is is dat hier ook niet echt nodig, we hebben een grote tuin, dus kunnen hier ook lekker genieten, eerst maar eens de baby verwelkomen, nieuwe auto kopen en dan kijken of er geld overblijft???
Liefs

Terug
Bovenaan