vakantie?

Ben benieuwd of jullie van de zomer met je dikke buikje nog op vakantie gaan?
Wij wilden eigenlijk niet gaan, ook omdat we net verhuisd zijn. Maar we hebben besloten om er toch met de kids nog even lekker een weekje tussenuit te gaan. We gaan een weekje naar de sprookjescamping (Vechtstreek), iets wat de kinderen natuurlijk helemaal geweldig vinden! Ik ga natuurlijk niet op een luchtbedje liggen, mijn ouders wonen er dichtbij en brengen een stretcher.. Kan ik heerlijk een weekje lezen, slapen, uitrusten etc terwijl de kids vermaakt worden, verheug me er nu al op! Gaan jullie nog wat doen?
Liefs mvtwee

Wij hebben onze zomervakantie al gehad in mei, volgend weekend gaan we ook nog even weg.
En denk dat het dan wel even genoeg geweest is, in de zomervakantie lekker uitzwangeren hahaha

hoi
wij gaan ook niet op vakantie dit jaar zijn vorig jaar na zeeland geweesr maar de kids gaan onze oudste gaat 30 mei tot 1 juni op school kamp en daarna gaan ze beide op tea kwon do kamp na ameland van 3 tot 5 juni en in oktober de herfst vakantie gaan ze een weekje met me ouders op vakantie na vennebos

groetjes tamjoh

Wij gaan vanaf 18 juni tm 2 juli kamperen (ja je leest het goed, ik ben gek op kamperen!) in zwitserland. Aansluitend gaan we nog een week op zomerkamp met kindjes van scouting waar we beide leiding aan geven (wel allebei bij een andere leeftijdscatogorie). Gelukkig zitten daar een aantal sterkte mannen bij dus ik zal niet zoveel hoeven te doen:p.

Ik kijk echt zo enorm uit naar mn vakantie!

hoi ja wij zouden naar het gardmeer gaan ,maar dat hebben we geannuleerd vanwege het feit dat ik dan 34 weken zwanger ben en ik wil niet als er wat gebeurd in italie bevallen.nu hebben we een 10 daagse reis geboekt in juli /augustus in hunsruck[duitsland ] das iets dichterbij .en met pinksteren gaan we nog een weekendje weg [eifel],heb er zin in

Wij hebben niets in de planning staan. Hoewel we best een weekendje weg zouden kunnen in juli ofzo, maar we hebben een poes in de zin van een schootkatje die heel aanhankelijk is en ik moet diegene die op haar past goed kunnen vertrouwen aangezien ze niet naar buiten mag. Maar ik heb niemand die op haar zou kunnen passen dus een mogelijke vakantie gaat dan sowieso al niet door.

Terug
Bovenaan