vakantie?

ik wacht af of ik dan nog wel zin heb.mijn dochter gaat zowiezo met mijn ouders mee naar de camping.en er is altijd nog wel ergens een huisje te boeken hier in nl als ik nog zin heb om op vakantie te gaan.

Wij gaan als ik 27 weken ben 2 weken op vakantie. Naar Italië maar wel in een appartement. Camping lijkt me niet zo handig. Ik heb er heel veel zin in dus ik hoop dat ik dan nog gewoon goed ter been ben ;)

Wij zijn in maart naar Istanbul geweest en begin april naar Barcelona en gaan 2e week juli naar het vakantie huisje van mijn schoonouders aan zee bij Petten, dus niet ver weg :) Maar nog wel even 2 weken genieten van elkaar

Wij gaan met mijn zus (die ook zwanger is!) en haar man naar Frankrijk. Twee weken in een huisje, dus lekker een gewoon bed om in te slapen. Zwembad op het terrein, dus we hoeven niet ver om lekker genietend uit te buiken... Ik ben dan rond de 30 weken, en mijn zusje rond de 27. En als wij dan nergens puf voor hebben, kunnen de mannen samen de hort op! ;-)

Wij gaan echt niet!! Zo wie zo omdat ik een tweeling verwacht endat die zich misschien wel veeel eerder aankondigen..en we hebben net ons hele huis verbouwd!!
Lekker thuis blijven!!

Terug
Bovenaan