Vakantie

In juni gaan m'n man, ik, mijn moeder en ons kindje op vakantie naar Kemer. Het is een all inclusive vakantie.
Wat moet ik allemaal meenemen voor onze zoon? We gaan vliegen en zijn daar 10 dagen.
Zal ik babyvoeding meenemen of daar kopen? En wat met de luiers te doen enzo? Mag geen extra koffer voor hem meenemen dus moet allemaal wel passen.

Hoor graag jullie ervaringen met een vliegvakantie!

Wij gaan in mei een weekje naar Kemer met zijn drietjes en mijn ouders.
Mijn zoontje is dan 7 maanden. Ik neem wel alles mee als flesvoeding, potjes fruit en groente, doos soepstengels.. Mochten ze daar een banaan hebben bijv. krijgt hij dat... Warme maaltijd ben ik een beetje heuverig voor om dat te geven, daarom potje! Qua luiers... Ik neem aan dat ze dat daar ook hebben, daar zijn ook baby's toch? Als het in de koffer past, neem ik een lading mee, sowieso voor de eerste paar dagen, kan ik rustig op zoek gaan naar een supermarkt!

mag je geen koffer voor je baby meenemen dan?
ik zou daar geen babyvoeding kopen ik zou gwn potjes meenemen.

wij gaan in de bouwvak 2 weken naar het gardameer maar neem wel potjes etc mee.

ik nam ook zelf potjes mee
luiers en billendoekjes enzo hebben ze daar wel.... al zou voor een paar daagjes wel handig zijn ;-)
voor de rest heb je gelukkig weinig kleren nodig, rompertje en 4 setjes zijn echt voldoende... zwemmen, warmte en het ff lekker soppen in de wasbak scheelt ook weer heel veel ruimte ;-)

Bedankt tot zo ver, nog meer tips zijn welkom!
Hoe doen jullie het met wieg, dekentje, etc? ook allemaal mee? buggy mag geloof ik toch mee in vliegtuig?
Sunlover, welk resort gaan jullie?

ik durf het nog niet aan om met de kleine te gaan.wij gaan mischien eind mei met zijn 3tjes en de kleine logeert dan bij oma.of ik boek gewoon ceterparcs en kunnen we lekker met zijn 4tjes op vakantie.mijn schoonzus ging laatst met haar zoontje van 1,5 jaar.hij heeft 5dgn in het ziekenhuis gelegen.zij moch niet blijven slapen bij dr zoon.die kleintjes worden snel ziek van het zwemwater.maar ja vorig jaar was een vriendin er ook met haar zoontje van 1 en dat ging weer super goed.luiers moet je niet in je resort zelf kopen want dan betaal je de hoofdprijs, zelfde met tampons.

Buggy moet je voordat je instapt inleveren, die gaat dan de laadruimte in! Ik neem eigen dekentje/laken en slaapzak mee (zonder mouwen) Ik neem aan dat er een ledikant in de kamer staat, even nachecken!

Wij verblijven in Fame Residence, all in. Jullie?

Neem de voeding mee die je nodig hebt. Wij zijn met kerst en oud&nieuw bij mijn oudrs in Zweden geweest en wij dachten dat we genoeg bij ons hadden. Maar we moesten toch voor de laatste dagen iets kopen... Daar hebben ze niet dezelfde merken als hier, dus het werd iets onbekends, en dat kon de maag van de kleine niet helemaal goed hebben. Voor de rest ging alles heel goed. Luiers en billendoekjes hebben we daar gekocht. De vliegreis was geen probleem.

Terug
Bovenaan