Vakantie

Niet alle buggy's mogen mee geloof ik moet je even checken
Wiegje enzo is vaak wel op een ressort

Wij gaan over 6 weken op wintersport maar dan met de auto en dan nemen we zelf het bedje mee
Maar met de auto mag ik meer kilo's hihi

Van de zomer gaan we kamperen maar dan waarschijnlijk met het vliegtuig er heen mijn ouders staan dan ergens met de caravan en dan switchen we hihi

Gelukkig zijn ze dan al weer een stuk ouder ;)

normaal gaan wij ook met wintersport ,maar wij vinden haar te jong nog dan en zouden we om en om moeten skieen gezien we geen oppas hebben.we gaan waarschijnlijk volgend jaar weer dan is ze iets groter en dan kunnen we eventueel nog met de slee spelen etc.
hoe doe jij dat dan heb je oppas?
jij veel plezier ligt nu sneeuw genoeg :-]

ik ben van het juliforum en wij zijn toen mijn zoontje 10 weken was naar Tenerife geweest, iedereen verklaarde ons voor gek, maar wij hebben geen seconde spijt gehad.

Wij vlogen met Transavia (check even jouw vliegmaatschappij, hoe zij er mee omgaan, zit nl. nogal wat verschil in.) en ik mocht voor mijn zoontje 10kg bagage meenemen, dit is alleen inclusief je kinderwagen, kortom daar ga je direct al overheen. Ik heb voor 15eu een wagen via Marktplaats op de kop getikt en die meegenomen, zonde van je mooie wagen anders. Een kinderwagen moet je al inleveren bij de incheckbalie (bijzondere bagage) een paraplubuggy mag tot de gate, ik heb mijn zoontje toen in de draagdoek gedaan.

Verder had ik alles meegenomen ruim voldoende, maar het belangrijkste is toch wel de voeding, luiers, billendoekjes e.d. kan je altijd daar nog kopen, is minder erg als het van een ander merk is zegmaar.

Veel plezier!!!

Terug
Bovenaan