Vakantie

Hoi meiden,

Ik was benieuwd wat jullie allemaal doen met vakantie van de zomer.

Ik twijfel nog heel erg. Ik ga 6 weken van te voren met verlof en mijn man heeft de eerste twee weken dan ook vrij. Zouden graag samen nog even weg. Als het hier mooi weer is (lijkt me onwaarschijnlijk) dan blijven, maar anders willen we wel naar de zon. Alleen wil ik dan nog vliegen of ver rijden... Stel dat je dan weeën krijgt in t buitenland!!??

Wij blijven gewoon hier. Me man kan geen vrij krijgen en ik zie het niet zitten om met een dikke buik in onze caravan te gaan zitten. Ik ga 4 weken van te voren met verlof. Ik weet niet of je nog wel mag vliegen als je 34 weken bent. je kan misschien ook gewoon even lekker een hoteltje boeken voor een paar dagen. Succes met de beslissing.

wij blijven ook hier....ik wil niet t risico lopen dat ik in verweggiestan moet bevallen....vreemde mensen vreemde taal ....nee dank je....dus wij houden ons heerlijk rustig....en we zien wel wat we gaan doen

ik denk dat we nog een weekend of een midweek met zn 2en weg gaan...in een hotel wel te verstaan....ff lekker luxe;-)...t kan nu nog!...haha

hoi,volgens mij word vliegen vanaf7maanden zwangerschap lastig,dat niet alle maatschappijen het risici willen nemen,ik sla dit jaartje over,blijf lekker thuis,en idd succes met je beslissing

Wij gaan ook niet meer echt op vakantie. weekend van 31 juni gaan we 2 dagen naar de Ardenne en daarna lekker in de tuin wachten tot de kleine komt als ik verlof heb ;)

Hier nog iemand die niet weggaat van de zomer..
Wij willen de tuin nog helemaal opknappen..

Wij gaan wel 1 weekend naar Drenthe om onze dochter op te halen die 2 weken met opa en oma naar de camping gaat...

Ik wil het risico niet lopen dat me dan de vliezen breken of zo..

Ook vind ik het erg lastig omdat mijn bekken ook niet al teveel toelaten,merk nu toch wel dat het iedere week zwaarder wordt...

Volgens mij wordt het vliegen heel moeilijk voor je om de reden dieTien1976 al aangeeft.

Heel veel succes met het maken van een beslissing...

Nope, wij gaan ook niet naar het buitenland. Vorige keer dachten we met 27 weken nog veilig naar Tenerife te kunnen en een week later was m'n dochter er. Deze keer blijven we dus lekker binnen de Nederlandse landsgrenzen!

Terug
Bovenaan