vakantie

Hallo!

Hebben jullie al plannen voor de zomervakantie. Wij hebben pas laat vakantie, daarop aansluitend ga ik gelijk met verlof. We wilde mistrey parc van centerparcs boeken. Dan krijg je 2 weken van te voren te horen waar je heen gaat is alleen een stuk goedkoper. Er is vanalles op het park dus als ik even geen puf heb kan manlief met ons zoontje op stap. Heb er eigenlijk al zin in, jullie?

Ik ga vanaf 29-07 met verlof. Mijn man heeft pas in september vakantie. Waarschijnlijk wordt het een last minute. Dat is ons vorig jaar zeer goed bevallen en een stuk goedkoper :).
Wat een goed idee trouwens. Ga ik hier ook opperen.
Is dat alleen een park in Nederland of kan het wezen dat je naar het buitenland gaat?

In juli al met verlof? Ik pas halverwege oktober. Of plak je je vakantie er voor aan vast? Wat wij met vakantie doen weten we nog niet...waarschijnlijk inderdaad Center parcs oid.

Wij hebben onze vakantie over 2 weken al :) Gaan lekker 2 weken naar Spanje, heerlijk! Was al geboekt voordat ik zwanger was en komt prima uit nu ik zwanger ben.. 2 jaar geleden hoogzwanger naar Frankrijk geweest maar je merkt toch dat je dan niet veel zin hebt om iets te ondernemen.

Dat komt doordat ik een 2ling verwacht. Moet vanaf ong. 26weken met verlof. En aangezien ik als verpleegkundige in de thuiszorg werk, wat fysiek een behoorlijke belasting is, ben ik daar dan wel aan toe.

Ik ga 6 weken van te voren met verlof. Moet best een stukje rijden en weet van de vorige keer dat ik daar tegenop ga zien.

Mistrey park kan ook in het buitenland. Je gaat of naar Nederland of naar buitenland. Had het vorige keer op bungalows.nl staat ook bij welke parken van centerparcs mee doen

@El86 dat heb je vast met voorbedachte raden gedaan :) heerlijk naar de zon!

Wij gaan 8 juni 2 weken naar Zuid Frankrijk, erg zin in! Hou van de warmte, en ach, hoeven niet zoveel te doen. Lekker met dochter naar het zwembad enzo, heerlijk! Daarna zie ik wel hoelang ik het werken nog volhou, ook hier een tweeling. Dus als het niet meer gaat, dan de ziektewet in. Krijg alle medewerking op het werk, er is maar 1 ding belangrijk op dit moment zegt mijn baas!

wij vertrekken eind volgende week voor 12 dagen naar italie.. eerst 5 dagen rome en dan nog 8 dagen sicilie.. ook al geboekt voor we zwanger waren maar hadden wel gehoopt dat dit toch echt onze laatste vakantie samen zou zijn dus gaan er ook echt lekker van genieten..

Terug
Bovenaan