vakantie

Ik ga ook eind volgende week weg (nog 2 dagen werken :) 3 weken, voor het eerst in 3 jaar op vakantie, stacaravan vlakbij Rome (zou toch sterk zijn, Linda als we elkaar tegenkomen). Voor de zwangerschap geboekt, zal de eerste en enige keer met zijn 3tjes worden. Kijk er zo naar uit! Qua timing vind ik het echt ideaal om nu te gaan, nog genoeg energie en nog niet te warm voor mij.

En ik ben zooo blij: op mijn werk "mis" ik net het grootste deel van een mega interne verhuizing/verbouwing. Iedereen vol in de stress en dat gaat mij voorbij, heerlijk! Ik zit stiekem al in vakantie modus ^^

Ik ga 4wkn van tevoren met verlof, echt zo laat mogelijk. Verlof voor de bevalling is niets voor mij, heb ik vorige keer ervaren. Als het in ieder geval fysiek zo blijft gaan.

Oh ben jaloers op degenen die al bijna vertrekken...
Hier ivm leerplichtig kind pas half juli op vakantie. Ruim twee weken naar Zuid-Frankrijk, heerlijk!!

Laatste keer met z'n viertjes, nog lekker flexibel met twee relatief grote kinderen (5,5 jaar en bijna 4 dan) die niet meer overdag slapen, zindelijk zijn etc. Lekker elaxen op het starnd en bij het zwembad en boeken lezen, spelletjes doen etc., kijk er al echt naar uit! Bij vertrek 24 weken, dus nog lekker fit als alles zo loopt als de vorige keren.

De vakantie volgende zomer zal wel weer heel anders zijn met zo'n kleintje erbij (ook heerlijk!!).

Allemaal fijne vakantie alvast!!!

Wij hebben onze vakantieweken in september opgenomen. Ik moet er nog even over nadenken, of ik er 2 in plaats van 3 weken van maak. Dan kan ik die ene week achter m'n verlof plakken. Zou hierna nog maar 1,5 week hoeven te werken. We hebben nog niets geboekt, maar denken er aan om een weekje naar Texel te gaan. Als het dan maar beter weer is...

Wij moeten ook in de schoolvakanties (helaas....vind dat echt zo'n stom iets>2x zo duur en super druk. Maar goed dat is een andere discussie).

Gaan dus lekker in het hoogseizoen maar wel heerlijk twee weken naar Ibiza. Was al geboekt maar ik wist al wel dat er kans groot zou zijn dat ik tzt zwanger zou zijn.
Laatste keer met z'n vieren. En ik kan verder goed tegen hitte en zo (vind het heerlijk).
Zoooo'n zin in!!!!

Voor mijn gevoel gaat t ook heel snel want nu werken we al naar de vakantie toe en als ik terugkom is het nog maar 9 à 8 weken werken tot aan mijn verlof.

De zomer gaat sowieso altijd snel.
Mag nu wel ff wat beter weer worden zeg. Heb het sinds ik zwanger ben alleen maar koud gehad.

Groetjes mamma3007

Terug
Bovenaan