Ik ga ook eind volgende week weg (nog 2 dagen werken 3 weken, voor het eerst in 3 jaar op vakantie, stacaravan vlakbij Rome (zou toch sterk zijn, Linda als we elkaar tegenkomen). Voor de zwangerschap geboekt, zal de eerste en enige keer met zijn 3tjes worden. Kijk er zo naar uit! Qua timing vind ik het echt ideaal om nu te gaan, nog genoeg energie en nog niet te warm voor mij.
En ik ben zooo blij: op mijn werk "mis" ik net het grootste deel van een mega interne verhuizing/verbouwing. Iedereen vol in de stress en dat gaat mij voorbij, heerlijk! Ik zit stiekem al in vakantie modus ^^
Ik ga 4wkn van tevoren met verlof, echt zo laat mogelijk. Verlof voor de bevalling is niets voor mij, heb ik vorige keer ervaren. Als het in ieder geval fysiek zo blijft gaan.
En ik ben zooo blij: op mijn werk "mis" ik net het grootste deel van een mega interne verhuizing/verbouwing. Iedereen vol in de stress en dat gaat mij voorbij, heerlijk! Ik zit stiekem al in vakantie modus ^^
Ik ga 4wkn van tevoren met verlof, echt zo laat mogelijk. Verlof voor de bevalling is niets voor mij, heb ik vorige keer ervaren. Als het in ieder geval fysiek zo blijft gaan.