Vakantie

Ja dank je!
Wij zijn wel fanatieke skieers maar met kinderen is het sowieso al anders.
Nu gaan we met een grote groep familie. Dus we kunnen het skieen en op de baby passen afwisselen.
Als dat niet zo was geweest dan waren wij ook niet gegaan hoor, want dan heb je er idd niks aan.

Gaan idd naar Oostenrijk.
En het is al lekker om er uit te zijn. Ff weg, frisse lucht, bergen, zon....

Ik ga er gewoon vanuit dat ik zelf niet veel zal skieen dan is alles mooi mee genomen.
 
Lekker zeg, geniet er maar goed van! :) Wij gaan ook altijd wel met een hele groep maar dit jaar niks geboekt en nu toevallig vd week een last minute naar Tenerife, wij gaan niet mee omdat m'n man net een nieuwe baan heeft en niet gelijk al vakantie op wilt nemen, zo spaart ie z'n dagen voor de rest van het jaar nog 'n beetje :)
Welke plek gaan jullie? Wij zitten vaak in Zell am See, Kirchberg en Gerlos ook 'n paar keer geweest, superleuk! Hopelijk kun je nog lekker van de zon genieten, altijd zó lekker hé, zon én sneeuw :)
 
Ja dat gaan we ook zeker doen.

Zal blij zijn als we er zijn.....dat inpakken met drie kids....pfff.
Word er stiekem altijd een beetje gestresst van. Maar goed, als ik er eenmaal ben is t prima.

We zitten in een klein dorpje bij de zugspitsarena. Nog nooit geweest. Is geen super groot gebied maar schijnt wel leuk te zijn voor de kids. We zullen zien.
Als t een aanrader is laat ik het je weten.

En begrijpelijk hoor dat je man nog even zijn vrije dagen op wil sparen. Mijn man zit nu ook al te zeuren dat ie bijna niks overhoudt. Haha

Alvast lekker met de zomervakantie bezig zijn is ook heerlijk!
 
Terug
Bovenaan