Vakantieplannen???

Manlief zou het heel leuk vinden om voor het laatst met zijn 2-tjes op vakantie te gaan. In maart waarschijnlijk..maar waarheen moeten we nog even bedenken :)

Ik had er helemaal nog niet zo over nagedacht, maar hij gaf aan het toch wel heel fijn te vinden aangezien we daarna niet zo snel meer ver weg zullen gaan.

Gaan er nog meer voor de laatste keer met zijn 2-tjes of met het huidige gezinnetjes? En hebben jullie al plannen?? Of tips voor mooie bestemmingen die redelijk zwangerproof zijn?

zwangerproof is eigenlijk de hele wereld als je nog geen 7 maanden zwanger bent, want vanaf dat moment word vliegen afgeraden.
Bij ons geen plannen, wij gaan meestal in de herfstvakantie, maar wil eerst eens kijken hoe dat gaat met z'n zessen voordat ik wat boek, dus voor ons nog geen gezoek naar een leuke bestemming, we zien wel als de kleine er is
Wel leuk om nog even samen te gaan
veel plezier met je voorpret
xx

Wij gaan ook in maart op vakantie. Laatste keer met z'n tweeen.

We wouden nog graag een keer naar Afrika. Maar het idee dat als er iets mis gaat met de zwangerschap, en je ver verwijderd bent van goede gezondheidszorg, vond ik te griezelig.

Nu gaan we naar Fuertaventura Spanje, het is daar dan zo'n 24 graden. Even lekker een weekje weg.

Wij hebben het toen niet gedaan omdat onze woning ook tegen die tijd opgeleverd zou worden. Nu kan het niet meer want in maart is mijn dochter nog maar 14 maanden dus hoe relaxt is het dan op vakantie gaan? Ik hoop gewoon op een goeie zomer aangezien ik van juni tot en met oktober ongeveer vrij ben..

Wij willen ook nog weg, maar ik ga echt niet meer vliegen. Ik weet dat t mag, maar gezien mijn verleden durf ik dit niet nu..

Dus wij denken erover om een luxe bungalow te huren in Belgie of Duitsland, maar dat ligt even aan t weer. Met rotweer ga ik niet in een huisje zitten..

Dus wij gaan t nog even afwachten...ook hoe ik me blijf voelen..

als we op vakantie gaat wordt dat in september of oktober...waarschijnlijk een NL park gewoon ergens...eerst maar ff kijken hoe de kleine het dan doet...boeken we wel een last-minute ofzo...
net wat betty zegt....een mooie goede super zomer omdat we die gehele periode vrij zijn...misschien wordt het dan ook wel gewoon dagjes weg....
jullie veel plezier in elk geval
xx

Wij zijn vorige jaar op huwelijksreis geweest naar de dominicaanse replubliek. Ik was toen bijna 19 weken zwanger. Wij wilden juist 1 keer ver weg en heel luxe. Vaccinaties heb ik niet gehad, zolang we op het complex zouden zijn, zou er weinig gevaar zijn volgens de arts. Dus dat hebben we braaf gedaan. En overal gezegd dat ik zwanger was. Mijn eten werd speciaal apart gemaakt en ook mijn drinken werd erg goed verzorgt. Mij is het erg goed bevallen.

Wij gaan eind maart ook een weekje weg, wel met ons dochtertje van dan 21mnd. En met mijn ouders. We gaan naar vrienden van mijn ouders in Ierland. Mijn man en ik wilden altijd al graag naar Ierland omdat het ons daar zo mooi lijkt. Nu biedt de gelegenheid zich mooi aan en ik denk dat we er nu beter van kunnen genieten omdat ons dochtertje loopt en ons begrijpt, nu het luisteren nog....
En met een kleine uk erbij, wordt het naar mijn idee weer iets lastiger.
Toen ik zwanger was van Iris, zijn mijn man en ik naar Londen geweest, was ook zeker de moeite waard!

Terug
Bovenaan