Vakantieplannen???

Wij zitten nu te twijfelen tussen Gambia en Sri Lanka. Ik heb mijn injecties allemaal nog en dat zijn beide landen met weinig kans op malaria en een resort op minder dan 20 km van een goed ziekenhuis. Waar je allemaal ineens over na gaat denken!!

We zijn al in geen jaren met zijn tweetjes ver weg geweest, dus dit weekend de knoop doorhakken!

En ik hoop ook dat het een goede zomer word, heerlijk!!! Wat dat betreft is het een prima tijd om zwanger te zijn!!!

Wij zijn net terug van een 10daagse cruise in de Caribbean. En het was heerlijk! Prima te doen als je zwanger bent. Ik ben morgen 15 weken en ik had de indruk dat m'n ergste moeheid ook over is. Het enige wat me zwaar viel was de vliegreis. Dat is nu wel vermoeiender. En het tijdsverschil van 6 uren. Maar verder kan ik cruisen echt aanraden!!!

Vandaag door mijn moeder uitgenodigd om met zijn 5jes (mijn moeder, mijn broer, mijn zusje, mijn vriend en ik) in maart lekker een lang weekendje naar Center Parcs te gaan :) Heb er al helemaal zin in :D

Terug
Bovenaan