vakanties beginnen....bijna

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal!!
Waar gaan jullie heen met vakantie? Of blijf je gewoon lekker thuis?
Ik moet nog maar 4 dagen werken, en heb dan vakantie...
Heb er met dit weer al helemaal zin in!!!
Gewoon een nieuwsgierig vraagje dus..hihi..
Wij gaan met z'n vieren naar Frankrijk, en huren daar een sta-caravan met alles erop en eraan...
Groet R

HA, wij gaan samen naar polen,,,,gezellig, heb er ook zin in!!!! mijn zwager en schoonzus gaan ook mee...niet samen dus....tja....Fijne vakantie!!! Doeg

Ik heb over 3 weken vakantie en ga dan lekker aan het strand liggen in "The Carribean" , genieten dus!!! En jullie weten wat ze zeggen over vakanties he.....vaak dan lukt het!Ik hoop het!

ellow

ik heb nu 1 weekje vrij, blijf lekker thuis en leuke dingen doen zoals een dagje sauna heerlijk!! daarna heb ik 2 weken in oktober en 1 week in december. Ik verspreid het graag een beetje vind ik fijner.

Kus en iedereen veel plezier!!!

hoi hoi

onze vakantie begint 9 Juli !!!!
we hebben 3 weeken...

maar hebben (nog) geen plannen om weg tegaan!!!
we zien wel,als het mooi weer is vind ik het al wel goed !!!

iedereen die wel weg gaat, geniet er van en veel plezier!!!
en allemaal weer zwanger terug komen!!!!

xxxtam80

Wij gaan over 2 weken, 3 weken weg. Weten nog niet waar naartoe.
We gaan altijd op de bonnefooi; bepalen het land en beslissen in de auto wat de uiteindelijke eindbestemming wordt. En dan kamperen met de tent.
Heerlijk.
Het zal wel Frankrijk, Spanje of Oostenrijk worden.
Maakt niet uit als er maar bergen zijn dan vind ik het allang goed.

Hoi

Wij gaan 21 juli weg, duurt nog even, gaan naar een camping in Limburg, gaan met de caravan. Verder dan Limburg ga ik nog niet met mijn kids (6 en 3 jaar), beginnen al te zeuren en te kneteren al we amper weg zijn, dus Frankrijk zie ik nog niet zitten.
Begin met gemak er wel zin in te krijgen, vooral nu het weer wat mooier wordt. Zijn met Pinksteren ook al weg geweest met de caravan, maar toen was het nog heel koud, nachtvorst, om 22.00uur zitten bibberen in de voortent, dus er ook maar vroeg onder.

groetjes MP

Ik heb pas vanaf 7 augustus vakantie..  Dat duurt dus nog even. Wij blijven dit jaar gezellig in eigen land. Als het een beetje mooi wordt ben ik al dik tevreden!! Maar ja, dat weet je hier natuurlijk nooit.

Terug
Bovenaan