vakanties beginnen....bijna

hoi hoi allemaal......

ik ga woensdag met vakantie.
ben druk bezig de koffer inpakken en de laatste dingen in huis doen.
we gaan naar de canarische eilanden.

iedereen die ook nog een vakantie voor de boeg heeft een fijne vakantie toegewenst.

kus en knuf jb

Nog 3 weken stressen op het werk (laatste weken voor de school vakantie zijn altijd druk) en dan op vakantie. Lekker naar Tjechie met ons hondje (forse labrador, maar voor mij ons hondje). Voor twee weken. Heb er al wel zin in.

Belle

Hoi mp..
Wij gaan toch echt met twee kids van ook 3 en 6 naar Frankrijk.
Twee jaar terug ook gedaan, toen waren ze nog 1,5 en 4!!   In twee dagen toen gereden, 20 uur in de auto gezeten, en het ging keigoed..
We gingen toen helemaal naar het zuiden..
Doen we nu niet, want we gaan maar tien dagen..Heb mijn vakantie nl gesplitst dit jaar, in twee delen..
Achja, jij kent je kids het beste, en als ik het niet zag zitten begon ik er ook niet aan hoor..
Groet R

nog 6 wk werken en dan pakken we de koffers, en gaan lekker even weg van alles... (hopelijk zwanger) naar kreta. wij zouden eerst niet gaan dit jaar, omdat ik zwanger was, maar omdat  ik twee keer in het ziekenhuis ben geweest voor een curretage, en daarna een bbz, hebben we daar toen voor de laatste operatie besloten om toch lekker op vakantie  te gaan, we vonden dat we dat na al die narigheid wel verdient hadden.
maarrrrrrrrr...... morgen eerst trouwen joehoe!!!!!!!!!!!  

liefs sas  

Hoi sassie..
Ga je morgen trouwen????[ heb ik niet meegekregen..]
Geweldig zeg!!
Ik wens je een hele mooie dag toe en alle geluk van de wereld,en dat het maar snel bekroond mag worden met een liefdesbaby..haha
Kreta, is mijn absoluut favoriete vakantie-eiland!!!
Ben jij er al eens geweest??
Heb je al kriebels voor morgen??
Ik hoor het wel.........
Liefs R

hoi,

wij gaan met tent en al naar Frankrijk, lekker 2 weken camperen!! Fijne vakantie allemaal.

Hoi RW

Toen je met de kinderen naar Frankrijk ging heb je toen ook 's nachts gereden? In de toekomst willen we ook wel weer die kant op, en ik vraag me af of dat wat zou zijn?
Zijn voor de kinderen kwamen altijd naar Frankrijk geweest (Bretange of het zuiden), dus het prikkelt nog steeds.

groetjes MP

Nu kan ik het toch niet laten: ook wij gaan met 3 kids (van 6 en 3 jaar) naar Frankrijk. We hebben alleen het eerste jaar en het derde jaar (toen ze net geboren was en ze nog geboren moesten worden...) geen lange reis ondernomen.
Bij ons gaat het ook super: inderdaad maximaal 2 dagen rijden; regelmatig stoppen en vroeg een plaats zoeken om te overnachten brengt je een heel eind.
Wij rijden niet 's nachts omdat we er allebei niet goed tegen kunnen en 's ochtends zit je wel met 3 vroege vogels.....
Ik vind ook wel dat iedereen het voor zich moet weten hoor, dus trek je vooral niks aan van wat anderen vinden.

Groetjes,

M3

Terug
Bovenaan