Valentijn????

Gewoon even nieuwsgierig hoor....

Gaan jullie nog wat doen aan Valentijn?

Persoonlijk wachten wij het even af. Stef is nu ziek, maar als hij beter is, gaan we misschien nog wel uit eten ofzo. We kopen iig ieder jaar een kaartje voor elkaar. Dit jaar hebben we voor Stef een kaartje gekocht wat we schrijven aan zijn oppas. Hij is altijd vol aanbidding als ze binnenkomt en is echt helemaal verliefd op haar. Een geintje kan dus ook zeker! hahaha

Maar goed, en jullie???

We hebben afgesproken dat we elkaar om het jaar verrassen en hij mag beginnen dit jaar hihi.
Hij gaat morgen lekker voor mij koken en ik zag net op de email dat hij iets besteld heeft bij de esprit shop!!!! (heb ik NIET gezien). Ik hoop die mooie bikini!!! Of een mooi lingeriesetje. Maar alles van esprit vind ik leuk!!!

x
Marielle

hier geen geouwehoer met Valentijn, kweet toch niet wat ik moet kopen
leuke dingen doen we al regelmatig, de dag erna naar de sauna bv!

heb wel vorig jaar bij 2 goede vriendinnen zo'n chocoladehart van Verkade laten bezorgen, die paste door de brievenbus, dat vonden ze wel erg leuk!

Jenneke

niks... manlief is de hele dag en avond weg voor zijn werk. Dus ik ga op de bank lekker zwijmelen bij all you need is love.

Maarre....voor ons is het het hele jaar valentijn, hi hi hi.

liefs
di silva

.....tja...

Heb een heel mooi plak werkje van tess gekregen, dus mijn Valentijn kan niet meer stuk.

O ja en een e-card van mijn beste vriend, is toch lief van hem, hij was bang dat ik dit jaar niets zou krijgen.

Fijne Valentijn.

Liefs nanda

Terug
Bovenaan