Valentijn????

Wij doen er ook niet echt aan.
Ik vindt het nogal commiceel,wij zijn regelmatig extra lief voor elkaar.
Ik heb toch stiekkum wat gedaan,Met Mila een tekening gemaakt voor papa en een klein kaartje van mezelf.Ook hebben we een groningetworst in de supermarkt gekocht,als geintje omdat ie dat zo lekker vindt.
Toen paps vanmorgenn met Mila naar de eendjes gingen hebben ze voor mij nog een bosje rode tulpen gekocht..
Maar voor mij had het niet perse gehoeft hoor.
groetjes piewie

Jaaaaa hier een gave valentijn hahahaha

Mam's met laptop uitgeteld op de bank, uitpuffend van een verschrikkelijke yoëll
en pap's....... Die is uit eten HAHAHAHAHA met zn collega's

Nee wij doen er dus niet aan, we kunnen 365 dagen per jaar zeggen hoeveel we om elkaar geven en dat hoeft niet per se de 14de feb.

Yoëll is wel helemaal weg van zn tante dus we hebben een kusjeskaart gestuurd, maar die was al 10 feb op de post dus ook niet echt valentijn

Wij doen er een héél klein beetje aan,.. gewoon voor de fun een kleine attentie..
Niets meer niets minder.. (al doen we dat het hele jaar door al haha..)

Ik had stiekem in de auto van vriendlief, op het dashboard, een kaart en een doosje bonbons gelegd,.. die vond hij dus vanmorgen toen hij naar zijn werk ging hihi..

Ik heb de dvd van "alles is liefde" gekregen vanmiddag, ben er erg blij mee!

Ach,. vind het gewoon weer een goed excuus om wéér iets kleins/liefs te doen voor elkaar..

Esmé mv Kay

wij hebben gewoon lekker de tijd voor onszelf gehad gisteravond. Hadden natuurlijk 'n drukke week achter de rug, ook met de verjaardag, dat we heerlijk op de bank 'n film hebben geken, wijntje en kaasje erbij, Had gewoon voor de gein 'n zak hartjes spekken gekocht, meer doen we er ook niet aan. Maar dit jaar kreeg ik een heel mooi boeket Vond ik wel heel erg leuk. groetjes Wendy

JAAAAAHHHH!!!
Ik heb zomaar een kaartje gehad van mijn man, hoe romantisch.
Hahaha...wij doen niet aan Valentijn, al heb ik wel spijt dat ik niet iets leuks met de meiden voor bijv. opa en oma heb gedaan, volgend jaar!!!
Roos en Linde hadden wel een lief kaartje van de opa en oma van Danny, zo lief!!!

groetjes.

Ik heb een prachtige bos bloemen gekregen van vriendje-lief.
Maar dochter-lief werd toen een beetje boos dat zij niks kreeg van papa dus nou is ie   voor haar.
Ach... ik mag er tenminste nog naar kijken, haha.

Over prinsesjes gesproken!

Liefs,

Tessie

Wij doen er in principe niet aan mee,maar manlief kan het ieder jaar  toch niet laten om een kleine attentie te geven.
Hele lekkere hartjes in een mooi doosje heb ik van hem gekregen,toch lief!
Manlief zelf kreeg.....niets.
He-le-maal vergeten,haha.
Groetjes Tanja.

Ik heb een heeeel mooi esprit bikini gehad van mijn mannetje! Lief he!!! Normaal doen we nooit aan valentijn maar door de drukte met 2 kids vinden we het wel leuk om even aandacht aan elkaar te besteden.

gr
Marielle

Terug
Bovenaan