Valentijnsdag, commercieel of romantisch?

Hoi dames,
zondag is het Valentijnsdag. Doen jullie hier iets aan of vinden jullie het maar 1 commerciele bende?
Ik vind het erg commercieel maar vind het stiekem toch wel leuk als ik iets krijg. Dat zit er dit jaar helaas niet in, of ik moet een stille aanbidder hebben, hahaha.

Groetjes van Sonja

ik vind het commercieel........
het is natuurlijk hartstikke leuk als je een stille aanbidder hebt ofzo, of als je puber bent maar heb nu zoiets van, we zijn getrouwd en we hoeven toch niet op die 1ne speciale dag elkaar de liefde te bewijzen? dat kan toch ook op andere dagen van het jaar! of wat vaker in het jaar?dus wij doen er niet meer aan mee.............

liefs ilona

Hi Sonja,

Ik vind het wel erg commercieel, maar doe altijd wel iets voor mijn man (kaartje, iets lekkers), maar geen hele luxe dingen of zo. Zeker met kids vind ik wel dat zo'n dag je weer even "met de neus op de feiten" drukt en er weer aan elkaar gedacht moet worden. Vind ik trouwens ook met verjaardagen. Soms vergeet je gewoon aan elkaar te denken (hoewel wij verder niet klagen hoor!).

Dus we doen wel iets, maar niet zo uitgebreid.

Gr. Tamara.

Ik vind het verschrikkelijk commercieel!! Ik vind het onzin om op één speciale dag de liefde te verklaren aan mijn man......
Daarnaast is mijn man de volgende dag jarig.....dus wij hebben er nooit aan gedaan!

Gr. Angel

Ook ik vind het commercieel!!! Wij gaan normaal altijd op 13 februari wat speciaals doen, haha, express om de drukte voor te zijn!!

alhoewel, 2 jaar geleden werd ik wel op 14 februari ten huwelijk gevraagd!!! Dus wel een bijzondere datum nu voor ons dus!!!

Heel commercieel maar toch ook wel leuk. Vind wel dat ze hier wat zijn doorgeslagen... in Canada geven kleine kinderen de hele klas een kaartje. Alice zit op een soort van speelgroep en daar hadden we dus afgelopen dinsdag al een valentijns party van en we hebben 27 kaartjes uitgedeeld....... Omdat ook Erik een paar kaartjes kreeg hangen er hier nu 31 valentijn kaartjes aan de muur!!!!

Groetjs Alberdien

Terug
Bovenaan