Valentijnsdag, commercieel of romantisch?

Ik zeg natuurlijk: commercieel!!!
Maar ik deed altijd ook wel mee, met een kaartje of zo. Maar nu ik er over na denk is het morgen, en laat ik het lekker aan me voorbij gaan. De post is al geweest, dus helaas geen stille aanbidders ;-)
Of er moet morgenochtend ineens een heel lekker hapje op een wit paard onder mijn slaapkamerraam staan hihi.. dan doe ik misschien wel mee aan valentijn ;-)

Ik vind het leuk voor pubers. Als je verliefd bent en de ander weet het nog niet dan kun je een kaartje sturen. Dan vind ik het leuk maar al dat gedoe eromheen vind ik onzin. Kortom wij doen er niet aan aangezien we 16 jaar geleden de liefde al aan elkaar verklaard hebben via briefjes in elkaars schooltas (toen hadden we nog geen mobiel anders hadden we vast gsmst hahaha).

lfs ing

Toen we Jesse nog niet hadden, kochten we wat voor elkaar. Ik heb een keer van mij vriend 65 rozen gekregen, hij had de hele winkel leeg gekocht, zo lief, maar wel duur natuurlijk.
Nu doen we er niks meer aan. beetje overdreven eigenlijk ook.
Ik heb wel een kaartje van mijn moeder gekregen dat ze zo blij was met ons en dat we altijd voor haar klaar stonden in deze tijden. Heel lief van dr.

Gr Linda

nee wij doen er niets aan...vind het commercieel en ook meer voor als je verliefd op iemand bent zonder dat hij/zij het weet. Haha en dat stadium zijn we al een tijdje voorbij hier.
Marc en ik hebben wel van Sarah een mooie tekening gekregen die ze op het KDV gemaakt heeft voor papa en mama...dat vind ik dan wel weer lief.

groetjes Tamar

Wij doen er wel iets aan. Het is idd commercieel, maar ik weet dat als zo'n dag er niet is dan doen we nooit iets romantisch voor elkaar. Heel stom, maar wel de waarheid. Mijn man heeft gisteren uitgebreid voor mij gekookt, 3 gangen. Het was heerlijk!

Terug
Bovenaan