valentijnstesters al nieuws???

A

Anoniem

Guest
Goeiemorgen,

Kon vannochtend niet meer wachten dus heb om 7 uur mijn valentijnstest al gedaan.
En wat denken jullie hartstikke ZWANGER!!!!

Hoop dat jullie test vandaag ook positief uitpakt!!
Veel succes en hopelijk tot op het oktoberforum.

Liefs, jessica, net zanger van een tweede kindje

Happy valentine!!! Van harte gefeliciteerd en geniet er saampjes lekker van!!! Liefs Lientje

Hallo Jessica,

Van harte gefeliciteerd! Ik zou ook vandaag testen maar helaas gisteravond toen ik naar bed ging wat rood aan het wc papiertje en heb dus besloten om vandaag niet te testen aangezien ik denk gewoon ong te worden!

Volgende ronde dan maar weer.......

Geniet van je zwangerschap!

Voor de andere meiden, Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat??

groetjes,
Hunternl

Gefeliciteerd!!!!
Wij hadden gisteren er ook maar een testje aan gewaagd (pas 2 dagen overtijd) maar helaas negatief, ik hoop dat t over een paar dagen anders is... het kan nog
Mijn vriend zei: hoe kan je een mens zenuwachtig maken ahhahahahaa, was nl de eerste test nadat we gestopt zijn met de pil.

Geniet ervan!!!
Liefs Muizeke

Jessica!
Gefeliciteerd met je Valentijncadeautje!!!!!! Geniet er lekker van!!!
xie maantje

gefeliciteerd geniet ervan!!

heb van dag ook mijn nod maar had maandag al een positieve test in mijn handen dus ik ga er ook lekker van geniet van die kleine wonder in mijn buik.

groetjes bianca

Gefeliciteerd!
Geniet ervan!!
Dat is nog eens een mooi valentijns cadeau!!!!

Hier nog een valentijnstester,

heb vanmorgen getest en ..........................................
........................................NEGATIEF ! van de kruidvat en dus maar een streepje.

maar ook nog geen nod terwijl die van mij gisteren was.
is er nu nog hoop voor mij of moeten we ons  al weer gaan instellenop ronde 12!!!!!!!!!!!!!!!!

heb nu al weer een beetje de moed laten zakken.. stom he voor de test heb je zòn spanning en er na z`n domper bleeeeee
dus geen valentijntje voor ons
sorry ben een beetje triest.

de andere die wel zwanger zijn, heel veel geluk en blijdschap en geniet er van diegene die nog in spanning zitten wouwwwwwwwwwwww zet hem op.....
bonus  

Terug
Bovenaan