valentijnstesters al nieuws???

ps , ik ga nu de paarden buiten zetten en eens flink de stallen mesten misschien komen de r`d dan wel snel.
dag dag,

wat een geweldig nieuws geniet ervan.:)
Idd dat is pas een mooi kado voor valentijn!

Hey Bonus!
Wat balen zeg!
Ik hoop voor je dat je misschien toch nog zwanger bent!!
De paarden buitenzetten en uitmesten!
Klinkt heerlijk!
Ik heb daar soms ook echt behoefte aan alleen de paardjes ontbreken...

Hey bonus!
Zolang de rd er nog niet zijn kan het nog wel he? Misschien zijn de stofjes er nog niet helemaal, kan ook!
Fijne dag met de paardjes!!!!
En laat het even weten!
xie maantje

ja dat is idd waar als je dieren hebt zoals wij kun je daar heel veel in kwijt, naast vreugde kun je met je dieren ook heel goed door moeilijke periodes heen komen.
je hebt voldoende afleiding en dieren spreken je nooit tegen hihi. Mijn vriend zegt vaak als het niet zo mag zijn dat we een kleintje  ontvangen dan moeten we maar gelukkig zijn met onze (dieren) kindjes.
ik heb ze net buiten gezet twee friezen een hengst en een merrie. ook hebben we 3 honden moeder zoon en dochter een rooie bijna je weet wel kater van 8 maand, een angora konijn, vijver vol met vissen. tot voor kort hadden we ook nog angora geiten, maar die dieren hebben zoveel verzorging nodig qua vacht zodat we die verkocht hebben naar belgie. ik had er ook een kampioens bok bij een prachtig beest met horens die een span wijdte had van meer dan een meter, hij kon dus alleen met de kop schuin door de staldeur heen.
`nou tot mails ga nu echt mesten want vanmiddag moet ik weer werken en ik moet voor die tijd ook nog douchen anders blijven de collega`s op zòn afstand.
ps, ik ben bedrijfsleider van een kringloopwinkel onwijs leuk werk met mensen en goederen. de dames richten ook minstens 4 maal per jaar de kamer anders in tot ergenis van onze hummies

Gefeliciteerd,

bij mij zijn ook helaas de RD gearriveerd dus op naar de volgende ronde.

Groetjes

Gefeliciteerd alle gelukkigen en sterkte voor iedereen die helaas ongi is geworden.
Ik zelf heb nog geen uitslag, ik ben 2 dagen overtijd en heb gister een bloedtest gehad.
Ik kan om 13 uur bellen en dan hoor ik of de uitslag er al is, anders morgen.
Ik zit de minuten weg te kijken hier.

Leuk om te lezen trouwens over alle dieren, ik zie het helemaal voor me, zou nu ook best wel een beestje willen om mee te knuffelen!

veel liefs

(samen wachten is toch minder erg)

Hee bonus,

Je hebt al net zo'n veestapel als ik, alleen wat andere beestjes, maar hetzelfde aantal zo ongeveer. Wij zijn sinds vandaag (of eerder van de week, twijfel geval) weer verder naar ronde 8 en mijn mannetje zegt dat inderdaad ook wel eens.Mocht het allemaal niet gaan lukken dan halen wij de vreugde uit onze beestjes, zijn soms ook net kindertjes. Ik heb met allemaal wel wat.
Veel suc6, met wachten en mesten!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan