ja dat is idd waar als je dieren hebt zoals wij kun je daar heel veel in kwijt, naast vreugde kun je met je dieren ook heel goed door moeilijke periodes heen komen.
je hebt voldoende afleiding en dieren spreken je nooit tegen hihi. Mijn vriend zegt vaak als het niet zo mag zijn dat we een kleintje ontvangen dan moeten we maar gelukkig zijn met onze (dieren) kindjes.
ik heb ze net buiten gezet twee friezen een hengst en een merrie. ook hebben we 3 honden moeder zoon en dochter een rooie bijna je weet wel kater van 8 maand, een angora konijn, vijver vol met vissen. tot voor kort hadden we ook nog angora geiten, maar die dieren hebben zoveel verzorging nodig qua vacht zodat we die verkocht hebben naar belgie. ik had er ook een kampioens bok bij een prachtig beest met horens die een span wijdte had van meer dan een meter, hij kon dus alleen met de kop schuin door de staldeur heen.
`nou tot mails ga nu echt mesten want vanmiddag moet ik weer werken en ik moet voor die tijd ook nog douchen anders blijven de collega`s op zòn afstand.
ps, ik ben bedrijfsleider van een kringloopwinkel onwijs leuk werk met mensen en goederen. de dames richten ook minstens 4 maal per jaar de kamer anders in tot ergenis van onze hummies