Ik ben daarstraks op straat gevallen. Ik was niet heel goed aan het opletten (heel stom, ik weet het) en struikelde over een stoeprand. Ik ben vervolgens op mijn knie, elleboog en schouder gevallen (doorgerold dus eigenlijk). Maar niet op mijn buik. Hooguit heeft de zijkant van mijn buik de grond geraakt.Ik ben 19 weken en hoop dus, dat wil zeggen dat de baby in ieder geval nog veel ruimte heeft en daardoor beter beschermd is. Mijn moeder zei al dat zolang ik geen bloed of evt vruchtwater verlies, ik me geen zorgen hoef te maken......maar dat doe ik toch een beetje. Mijn vk kan ik alleen op een spoed nummer bereiken en zo dringend lijkt het me nu ook weer niet.
Ik denk dat ik me inderdaad geen druk hoef te maken en dat er niets aan de hand is, maar ik vind het fijn om door andere zwangeren die dit ook hebben meegemaakt te horen.
Dus als je ook een keer gevallen bent hoor ik graag wat eventueel de vk zei of wat je zelf ervaarde. Overigens voel ik aan mijn buik niet echt iets.
Ik denk dat ik me inderdaad geen druk hoef te maken en dat er niets aan de hand is, maar ik vind het fijn om door andere zwangeren die dit ook hebben meegemaakt te horen.
Dus als je ook een keer gevallen bent hoor ik graag wat eventueel de vk zei of wat je zelf ervaarde. Overigens voel ik aan mijn buik niet echt iets.