vallen

toen ik ongeveer 20 wk was, ben ik ook van de trap gevallen (een paar treden) ik schoof eigenlijk naar onder (niet op mijn buik). maar omdat ik zo schrok en me gauw wilde opvangen ivm met buik, heb ik me een beetje verrekt, en naderhand voelde ik wel een beetje steken in mijn zij van het verrekken. maar er was niks met het kleintje hoor! alles is goed. mijn moeder was overigens ook van de trap gevallen toen ze inverwachting was van mij...want ik belde nadat het gebeurt was in paniek naar huis op, omdat mijn vriend er niet was, en toen zei mijn vader zo van: o je lijkt je moeder wel!! hihi
maar al met al alles is OK!
het kan best zijn dat je ff wat pijn hebt ergens van het verrekken van je spieren.
veel succes en liefs van sandy
 
ik ben toen ik zwanger was op de kermis in zo'n 50 meter vrije val gestapt,ik wist niet dat ik zwanger was...je wordt een keer of 3/4 met een rotgang naar beneden gesodemieterd....en ik heb nergens last van gehad....ja een kind wat nu niks te gek is....op de kermis wijst ze de meest dolle atrakties aan......maar goed,zonder gekheid,je kindje kan wel tegen een stootje!!!
 
Dank je wel allemaal! Het is toch fijn om het van mensen te horen die het nu ook meegemaakt hebben. Niet dat ik mijn moeder niet geloof, maar het is voor haar toch lang geleden......ach ja...volgens mij blijf je je altijd zorgen maken als er zo iets gebeurt. maar ik ben even lekker gaan liggen en nu gaat het weer beter.
 
Terug
Bovenaan