Vals alarm...

A

Anoniem

Guest
Dacht ik gister toch echt dat het begonnen was: de hele dag weeen gehad, de hele avond nog en zo rond 12uur vannacht stopten ze zomaar
Ik dacht nog wel dat ik vandaag mn kindje mocht ontmoeten, maar behalve een paar lichte krampjes is alles nu rustig hier...
Vrezelijk om zo in de  maling genomen te worden....

We wachten (waggelen) maar weer af...  

Liefs Nika (40w4)

Da's ook niet leuk!! Maar misschien is het nu al een sociaal kind en gunt het je een goede nachtrust  en zet het vandaag wel door!
Succes nog met wachten en ik hoop snel op beter nieuws.

Francien

hoi hoi
ik heb precies hetzelfde gehad.afgelopen zondag de hele dag last gehad en s,avonds stopte het.
de volgende dag gestript en de volgende morgen ben ik bevallen.
dusmeid hoop voor je dat het net zo gaat als bij mij want dan ben je snel bevallen.
succes he.
liefs sil

Bij mij is het juist andersom. Ik heb al ruim 2 weken lang elke nacht voorweeën, soms lig ik er echt uren wakker van, en 's ochtends is het dan weer over. Dan kun je het maar beter overdag hebben, zodat je 's nachts nog wat kunt slapen, want dit is echt slopend...

groetjes,
Ikke mv 1 & ? (40+6)

jep, hier ook! Vanacht gwn niet geslapen van de harde buiken.. straalt helemaal uit naar mijn rug dus zelfs liggen doet pijn!! nou dan weet ik niet meer wat ik moet doen.

Ben morgen "pas"  40 wkn maar ik ben OP... mijn lichaam zegt gewoon: het is genoeg geweest
Maar de baby wilt er niet aan geloven helaas.. maandag weer naar de VK en weet niet eens hoe k daar zou moeten komen met deze pijn! Hoop als ik zeg dat dit mij lichamelijk sloopt dat ze me dan een handje gaan helpen..nachhtrust heb ik niet in ieder geval.

We slaan ons er wel weer doorheen...

Angela

ooh meiden ik heb het met jullie te doen!!!

Ik heb dit met het indalen van de beeb heel erg gehad, nachten wakker. Nu mag ik van hem/haar gelukkig doorslapen. Alhoewel ik het idee heb dat het enorm aan het rommelen is daarbinnen.... Maar das gelukkig allemaal overdag!!!

nog ff volhouden!!!

liefs gridje

Hoi Nika!!

Je hoopt al zo lang dat er nu eindelijk eens wat gebeurt he! Nou ik hoop voor je dat je je kleintje snel in je handen mag hebben hoor want zo is het ook niet leuk!
Hoe lang geleden ben je nou de slijmprop verloren toch al een week of 3 geleden ofzo??

Nou we lezen het wel als het vandaag of morgen toch ineens zo ver is!!

Liefs Jessica

Lieve meiden,

dank jullie voor de steun en voor degene die ook met die vervelende voorweeen te maken hebben: STERKTE!!!

Het is voor mij idd al langer dan 3 wk geleden dat ik mn slijmprop verloor; dat was met 36w1, toen dacht ik al dat het niet lang meer ging duren... fout gedacht dus!!!

Ook ziet het er niet naar uit dat er vandaag nog iets gaat gebeuren dus dat wordt morgen naar het ziekenhuis voor controle... Hoop dat alles goed is want hoewel ik genoeg heb van het wachten wacht ik toch liever nog ff op een natuurlijke thuis bevalling dan dat ik in het ziekenhuis met medisch ingrijpen moet bevallen!

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Nika

Terug
Bovenaan