Vals alarm...

Lieve nika

Ik hoop dat alles goed is in het zieknhuis vandaag. En dat het echt niet lang meer duurt voor je die kleine in je armen mag houden!!! Het is nu wel lang genoeg geweest toch?

Straks zijn de meiden die later uitgerekend waren allemaal eerder en dat kan zomaar niet! Protest daartegen!!!

Heel veel succes en ik hou het hier in de gaten hoe het je vergaan is vandaag!!

liefs gridje

Lieve Gridje en andere meiden,

Ik ben net terug uit het ziekenhuis en het ziet ernaar uit dat mn kleine het nog veelste goed naar zijn/haar zin heeft...
Tijdens het hart filmpje was ie o zo actief en er zit nog genoeg vruchtwater om hem/haar heen. Ook de placenta zag er nog goed uit.
Ik had ook een band om om evt weeen te ontdekken, maar de lijn bleef heel gelijk (had ik dan ook wel verwacht, heb helemaal geen (voor)weeen meer gehad).

Al betekend dit dat ik gewoon moet blijven wachten: ik ben er toch wel blij mee, liever dat mn kleine nog wat langer blijft zitten en dat ik dan een natuurlijke thuisbevalling mag doen dan dat ik aan de apparaten en chemicalien moet (of mn ergste angst een keizersnee... brrr)

Nou heb ik voor volgende week vrijdag weer een afspraak in het ziekenhuis en ik mag woensdag de vk bellen om me te komen strippen.

Ik moet wel zeggen dat ik een onwijs leuke gynacoloog had: een jonge jongen (man) nog, maar heel geduldig. Hij legde alles heel goed uit en heeft ons zelfs nog het gezichtje op de echo laten zien... GAAF je kon echt duidelijk het profiel en het neusje zien!!!

We blijven dus afwachten en ik hoop dat mn kleine toch nog snel besluit om het koude november weer te trotseren!

Veel liefs en sterkte voor de andere wachtende!

Nika (40w5)  

Hoi Nika

Das goed en slecht nieuws eigenlijk. Super dat je placenta enzo er nog goed uitziet. Je hebt misschien wel een beetje te goed voor jezelf gezorgd .... Maar je beebje zit daar iig nog veilig en goed.

Tja dus nog maar afwachten dan. Maar ik hoop dat het strippen woensdag goed gaat! En voor de nodige weeen gaat zorgen. Het moet niet gekker worden met ons. We zitten hier zo een beetje te verlangen naar pijn.... Terwijl ik normaal echt een kleinzerig pietje ben. . Een peiepert zoals mijn man me liefkozend noemt....

Nou ik zou zeggen hou je taai!! Dan doe ik dat ook!

liefs gridje

Terug
Bovenaan