Vals positief? Ervaring?

Eergisteren was m’n test OMO gister KNALLER en vandaag OMO!

Maar het was geen tuurstreepje oid wat je veel leest bij vals positieve testen.

De knaller kwam vrij direct opzetten, binnen 5 min! Dolletjes blij want had het al opgegeven.

Ik denk dat het een vals positief is? Nu twee dagen overtijd. Tot op heden niet ongesteld. We loei ziek! Koorts, hoofdpijn, moe en zo veel hoesten !

Kan je zo erg schommelen in hcg dat ie in het prille positief, negatief test?

Vind het enorm verwarrend morgen maar opnieuw testen!?

Iemand ervaring met de zulke duidelijke vals positief testen?

ik heb>>> Klik voor foto <<<weten te uploaden! Bovenste is van vandaag, onderste positieve test van gister!
 
Laatst bewerkt:
Hoi Essil,
De test op m’n NOD was 100% negatief. De test een dag overtijd KNAL positief, t+c streep waren van gelijke kleur. De test van vandaag was weer 100% negatief..

Je zou toch aannemen dat er een afnemend streepje te zien zou zijn als het een beginnende mk is?
 
Vreemd inderdaad omdat een zwangerschapstest niet van de ene dag negatief op de andere dag knalpositief kan zijn en vice versa. Het helpt ook niet om elke dag te testen. Heb je trouwens steeds hetzelfde merk gebruikt?
 
Hoi,

Ja ! Dat testen ik weet het.. soms reageer je op wat je gevoel vraagt. Zodoende die drie testen zo achter elkaar.

Heb inderdaad met hetzelfde merk steeds getest. Ben overigens wel gestopt met testen nu. Over een paar dagen maar eens een ander merkje proberen denk ik!?

Ben zelf overtuigd het een vals positief was. Hcg is idd niet van de een op andere dag aanwezig en/of weg.

Zat nog wel te denken aan vals negatief, maar goed geen testen meer om die theorie te onderbouwen.

Morgen denk ik opnieuw even testen!
 
Een vals negatief zou wellicht kunnen voorkomen wanneer je de test niet helemaal juist doet. Of als de test over datum is misschien?
Eerst in een beker of zo plassen, en daar de test inhouden, kan je in ieder geval niet mis plassen. De tijden goed afmeten met stopwatch of kookwekker.
En altijd met de eerste ochtend urine.
(Sorry als je dat allemaal wel al goed gedaan hebt, probeer alleen mee te denken waar het mis kan gaan.)
 
Terug
Bovenaan