vals positief getest?

hoi ik lees af en toe mee met jullie, maar reageer eigenlijk nooit.

Nu heb ik een vraag. Wij hebben in okt de 2e  ivf poging gehad. De TP was 22 okt. Daarna moest ik pregnyl 1500 zetten om de 3 dagen.
Zondag 1 nov heb ik de derde  pregnyl 1500 gezet. Woensdag 5 nov heb ik een test gedaan en die was positief!
Zou dit nu vals positief zijn door de pregnyl? Ik ben wel 3 dagen misselijk en opgezette buik.
Wie heeft hier ervaring mee? alvast bedankt.

liefs Pat

hey meisje, zover ik weet kan dat geen invloed hebben, dus volgens mij ben je echt ZWANGER!!!!   proficiat meid,

en als je het zeker wil weten moet je even naar het zkh bellen....die helpen je zo verder....
laat   je iets horen als je belt!!

tot snel gr wendy

Hoi Patje,

Ik ben toch iets voorzichter, ik heb wel gehoord dat je door de Pregnyl positief zou kunnen testen, dus ik zou even met het ziekenhuis bellen. Die onzekerheid is helemaal vreselijk! Het hele ivf-traject lijkt me toch al erg zwaar (ik ben zelf 'pas' met IUI bezig). Veel succes en ik duim natuurlijk voor je dat je positief nieuws krijgt!

xx Jo

hoi bedankt voor de reacties.

Ik moet maandag bloed prikken. En daar ga ik ook maar op wachten. Alhoewel het heel erg lastig is om nog zo lang te wachten. Nog 4 dagen in spanning afwachten!! grr
Jullie horen er nog van!
x

Hoi

Ik vind dat wachten echt "killing"!! Ik ben nog niet ongesteld geworden. Morgen mag ik dus bloed prikken.

morgen is het 3 weken na de PU. Heeft verder niemand van jullie dit gehad? Vals positief getest???  Bij mij zal het ook nooit eens normaal verlopen he. grr

liefs Patje

Hoi Patje,

Het wachten is inderdaad echt vreselijk! En als het nou beloond werd, is het nog wat...
Ik ben helaas zelf net weer ongi geworden, maar hopelijk heb jij vandaag wel goed nieuws! Laat je het even weten?
Veel succes!

groetjes,
Jo

hoi
ik wou ff zeggen dat het niet gelukt is. Ik baal er zo van. Ik had dus vals positief getest.
Op naar de volgende ronde.
We gaan weer gewoon verder....
liefs

Terug
Bovenaan