vals positief getest?

hey meid, dat is echt kl...!! hier in het zkh zeggen ze dat het geen invloed kan hebben , dus daarom heb ik dat ook geschreven op je topic!! maar zo zie je maar weer dat dat helemaal niet klopt dus...

ik zal nog eens naar de kliniek bellen , want ik moet nu 6 bolletjes per dag inbrengen , progesteron en ik mag 25 november testen, maar als ik dan ook vals kan testen door die bolletjes, is dat ook fijn.... effe goed navragen, want wat je nu meemaakt is geen pretje,

en 3 maal is scheepsrecht he meid.....

ik hoop dat alles goed komt bij jou...

gr wendy

Hoi Pat,

Ten eerste: ontzettend balen dat het niet gelukt is.
Ik lees nu pas dit topic anders had ik wel eerder gereageerd op je vraag.
Ook voor depri het volgende:
Pregnyl bevat het hormoon dat je aanmaakt als je zwanger bent (wordt ook gemaakt van urine van zwangere vrouwen, moeders voor moeders). Dit hormoon komt door de pregnyl ook in je bloed en kan dus een positieve test geven. Bij ons in het zh werd verteld dat je na een pregnylinjectie ongeveer 10-12 dagen een valse positieve test kunt hebben. In die periode kun je dan ook beter niet testen om een verkeerde uitslag te voorkomen.
Wat betreft de bolletjes (utrogestan/progestan): dit is allen progesteron en dus niet het zwangerschapshormoon. Deze bolletjes beinvloeden de test dan ook niet! Dan is een + ook echt een +.
Nou meiden, heel veel sterkte en succes met alles en hopelijk snel een echte psotieve test!

Groetjes,
Ginger
7x IUI, 1x ICSI en nu in de ww van een cryo

hey ginger, bedankt voor je berichtje, nu weet ik weer meer!!

is het normaal na een tp dat je buikpijn hebt?? en een raar gevoel met plassen, het voelt net als of ik spierpijn heb....

het is de eerste keer ivf dus weet echt niet hoe of wat, ik wel al 6 keer iui gehad maar ja dan voelde je erna niks,

ik hoop je nog te horen,

en heel veel succes he in je wachtweken, hopelijk heb je en pos test meid...

ik duim voor je....

xxx wendy

Terug
Bovenaan