Valt me allemaal een beetje zwaar

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik wil jullie langs deze weg even laten weten dat ik momenteel wat weinig reageer omdat ik het toch erg zwaar vind om nu te spuiten. We hebben het idee dat ik nu veel meer last heb van de bijwerkingen als bij de vorige keer. Ik ben erg moe en heb eigenlijk constant wat hoofdpijn. Ik moet nu nog twee dagen werken en dan hebben we eindelijk vakantie. Ik hoop dat ik dan wat meer rust kan nemen en dan weer wat vaker actief zal deelnemen aan de discussies.   Ik lees nog steeds wel elke dag maar kan het gewoon nu even niet opbrengen om te reageren.

Groetjes
Inge

Begrijpelijk meid.
Neem je rust, heel belangrijk..het is ook niet niks..
en die dagen werken kost ook veel energie!
Hopelijk gaat het gauw wat beter, heel veel sterkte
en hopelijk tot gauw hier!

Liefs

Hoi Inge,
nou dat is toch heel begrijpelijk.
Het lijkt mij ook allemaal heel inspannend dat spuiten, helemaal als je dan ook nog last hebt van bijwerkingen.
Nou lees lekker mee en neem je rust, we zien je vanzelf wel weer verschijnen hier!
Groetjes van Sonja

Hoi Inge,

Rust maar lekker uit als je straks vakantie hebt, het is natuurlijk ook zwaarder nu, je hebt een kindje rondlopen waar je achteraan moet, dus je kunt ook niet altijd de rust nemen op de momenten dat je dat eigenlijk wil..
Sterkte en zet 'm op!

Groetjes Inge

Hoi Inge,

Vervelend dat het allemaal toch een beetje tegen valt. We snappen het goed hoor als je even wat minder laat horen. We denken in ieder geval aan je en mocht je wel weer willen kletsen of steun nodig hebben dan weet je waar je terecht kunt.

liefs Linda

He gat zeg Inge,

gaat dan niets bij jou vanzelf??/ Wat vreselijk vervelend voor je. Ben je net hersteld van je ppd, komt dit weer. En je moet al zoveel moeite doen om zwanger te raken. Ik hoop oprecht voor je dat het niet voor niets is en je vlug mag genieten van een wonder in je buik en negen maanden later natuurlijk een kerngezonde baby!!!

Groetjes van marloes

He inge

Neem de tijd die je nodig hebt, het is ook niet niks wat je allemaal moet doorstaan.
Ik neem het petje voor je af!!!
Ga over een aantal dagen heerlijk genieten van de vakantie, die heb je verdient.
Ik hoop dat je heel snel met heel goed nieuws hier op het forum komt!! Ik en ik denk alle meiden hier gaan hard voor je duimen.

Meid sterkte!!!

Dikke knuffel Naomi

Hoi Inge,

Ik wil een beetje energie jullie kant uit sturen!
Het is zo balen dat het zo zwaar is. Dat gun je niemand, maar jullie al helemaal niet.

Ik ga blaren op mijn vingers duimen dat dit alles mag lijden tot een broertje of zusje voor Maaike.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan