Valt me allemaal een beetje zwaar

hoi Inge,

erg begrijpelijk hoor! Ik hoop dat je een beetje tot rust komt in je vakantie en natuurlijk hopen we allemaal dat het weer een mooi wondertje oplevert.
We duimen hier voor je

Tamar

Hey Inge

Ik wil je bij deze ook even een hart onder de riem steken! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt, tis allemaal niets niks natuurlijk.

Ik ben de laatste tijd ook niet zoveel van de reacties, druk en veel aan mijn hoofd... Dus je bent niet de enige die hier niet zo actief is.

knuffel, Evelien

Hoi Inge,

Ook van ons een dikke knuffel! Hopelijk ben je snel zwanger en van het spuiten af!

liefs Mariska en Feline

Hoop dat je je heel snel weer beter voelt.
Zet hem op groetjes Jiska

Hee Inge,

even een "big hug" jou kant op! Sterkte ermee en lekker van je vakantie genieten!

Groetjes Alberdien

Hoi meiden,

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Gelukkig hoef ik alleen vandaag nog maar te werken en dan heb ik lekker vakantie. Ik had regelmatig tranen in de ogen bij jullie steunbetuigingen (hormonen?). Volgende week woensdag gelukkig al weer de eerste echo om te kijken of alles goed loopt en dan kan ik hopenlijk weer een stap verder dan kan het aftellen hoop ik echt beginnen.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Je hoeft je niet te verontschuldigen tegenover ons.
Je moet er al zoveel voor doen om zwanger te raken en dan loopt het ook nog niet zoals je zou willen. Ik neem mijn petje voor je af dat je het doet.

Ga lekker genieten van je vakantie en ik hoop voor jullie dat de echo je weer een stapje dichter bij een wondertje brengt.

liefs Saskia

Terug
Bovenaan