Valt wel mee

Ik lees veel verhalen over dat het bijna niet meer vol te houden is, en dat het nu wel mag gebeuren, etc. etc. en eigenlijk merk ik bij mezelf (vandaag 39,1) dat ik het wel mee vindt vallen die laatste loodjes. Misschien denk ik er morgen ineens anders over hoor, en tuurlijk slaap ik slecht, maar merk dat ik iedere dag maar gewoon neem zoals die komt. Blij ben dat het niet zo heet is (had ik anders verwacht in juli), en gewoon lekker rustig aandoe. Beetje boekjes lezen, dvd'tje kijken, forum bezoeken, etc. Had zin om dit even te schrijven, en te horen of er anderen zijn die hoogzwanger zijn en het wel mee vinden vallen. Volgens mijn vriendin zou dit betekenen dat de bevalling nog wel even op zich laat wachten, ik klonk nog te fris:)

hahahha bij mij is het ook nog vol te houden hoor. Ik heb zo'n voorgevol dat het allemaal nog wel even gaat duren dus dat geeft ook wel rust. Toen op het forum de eerste baby's gemeld werden kreeg ik het toch wel wat benauwd, maar de kleine heeft het nog erg goed bij mij aldus de vk.

De omvang en het niet meer alles kunnen zit me het meest in de weg. Maar ik heb verder niks te klagen, ben de zwangerschap zonder grote problemen doorgekomen dus nog even volhouden.

Hoi hoi,
ook ik heb weinig te klagen, vandaag precies 41 weken. Het enige waar ik last van heb is mijn nieuwsgierigheid. Wil t kindje nu wel zien en vasthouden.
Maar verder kan ik nog alles, van boodschappen tot wandelen tot uit eten gaan etc. De dag gaat ook wel snel voorbij. Ook geen lichamelijke klachten.
Maar stiekem hoop ik wel dat t niet heel lang meer duurt. Strippen kan nog niet, dus dan blijven we maar bezig.
Groetjes en heel veel succes straks bij de bevalling.

hey!

Fijn om te horen dat het met jou nog zo goed gaat :) maar hopelijk heb je snel de kleine in je armen! Ik bedoel dat kan natuurlijk niet snel genoeg gebeuren ;)

Liefs

Hoi!!

Ook ik ga zowat fluitend door de zwangerschap en heb af en toe een pijntje in mijn rug of voet, maar dat is het dan ook. Net als Joyce supernieuwschierig, maar ja logisch na 9 maanden!
Kom maar door met die weeeen!!
Doe nog dingen met vriendinnen, strand, parade.. Ga toch niet thuis zitten wachten, hartstikke saai. Nu kan ik nog leuke dingen doen, binnenkort voorlopig niet!

Hi,

Ook bij mij ging het tot afgelopen dinsdag echt probleemloos. Maar vanaf de dinsdag is er een omslagpunt geweest.. Sindsdien veel last van voorweeen en kan niet meer veel lopen omdat de kleine waarschijnlijk al helemaal is ingedaald. Maar verder heb ik zeker niets te klagen.

Hier ook alles nog op rolletjes. En herken helemaal je gevoel die je beschrijft dus ik vind het mooi dat je dat deelt! Ik ben nog super druk met vanalles, met name nu de organisatie van ons Open tennistoernooi op de club. Hierdoor ben ik zo druk als een bezige bij en vliegt de tijd ook. Geloof ergens ook wel dat hij dus nog wel even op zich laat wachten, maar dat vind ik ook prima. We spreken elkaar later nog wel, wie weet is het dan wel de wereld op z'n kop!

Hey, ook ik houd het nog vol hoor. Het is nog te doen. Af en toe ben je nieuwschierig maar ach ik wil er ook nog flink van genieten. Straks moet ik UK delen nu ligt hij alleen nog lekker bij mij hahahahaha.

Terug
Bovenaan