Valt wel mee

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar kon het niet laten om te reageren op het laatste stukje. 1 of 2 week voor de bevalling fietste ik nog met onze uk en zwangere buik over Terschelling. Lekker over het strand gedenderd en in de duinen gelegen. Dat was gewoon echt genieten!

Ik hield het prima vol en had ook voldoende energie. Ik had zelf het gevoel dat het nog wel even zou duren en toen 1 of 2 week daarna kondigde meneertje zich aan. Dus wat ie vriendin zegt klopt niet helemaal, het kan rap gaan. Kleine meneer kondigde zich 10 dagen voor de uitgerekende datum aan.

Gewoon zo lekker doorgaan en het komt hoe dan ook ;)

Liefs grote broer

Ha allemaal!

Pff.. Ben ik blij dat er nog meer zijn die nergens last van hebben... Hier ook nog alles rustig, de baby is wel helemaal ingedaald en ligt vast. Soms is het lekker met het hoofd aan het bewegen, heerlijk gevoel.. ahum! Voor de rest doe ik wel lekker rustig aan, nog even profiteren van je zwangere positie!:) Wie weet begint het morgen wel.. Zou wel leuk zijn, ben wel heeeel nieuwschierig! Vorige week een vriendin bevallen (iets meer dan een week over tijd) en eigenlijk staat eerst ng een andere vriendin op de planning om te bevallen... afwahten maar!

Ik las trouwens nog over die slijmprop. Dat kan dus ook in stukjes eruit komen? Had vant weekend ook slijmverlies, maar zonder bloed..

Nou meiden, succes nog met de laatste loodjes! Over een week of 4 zullen we er toch wel allemaal vanaf zijn hopelijk!

groetjes!

Terug
Bovenaan