Vamaf wanneer loopfiets

Ahh denk dat ik dan misschien toch meteen voor een loopfietsje ga, als die niet te hoog zijn.. welke merken loopfietsjes zijn fijn? En niet overdreven duur ☺️
 
Wij hebben een bandits & angels. Die zijn niet zo duur en vrij laag, daar kon m'n dochter dus met 21 maanden al op qua hoogte tot ruim 3.5 jaar! En ze zijn nog hip ook. We gebruiken m al 2.5 jaar nu voor 2 kinderen en hij blijft echt heel goed. Heerlijk fietsje!!
 
[quote quote=10515812]Wij hebben een bandits & angels. Die zijn niet zo duur en vrij laag, daar kon m’n dochter dus met 21 maanden al op qua hoogte tot ruim 3.5 jaar! En ze zijn nog hip ook. We gebruiken m al 2.5 jaar nu voor 2 kinderen en hij blijft echt heel goed. Heerlijk fietsje!![/quote]
Ahh zie dat er daar veel van zijn, de leukste vanaf 2,5 jaar helaas. Hebben jullie die met de lage instap? Is dat handiger met zelf erop kunnen?
 
https://www.banditsandangels.com/bandits-angels/starter-retro-roze-met-mandje-p-1609964930.html

Wij hebben deze ja, de starter. Die heeft idd een lage instap. Maar ook al is het een 'starter', toch kunnen ze er tot 3.5 jaar op. En daarna vind ik een loopfiets ook wat onnodig worden, want vanaf 3 a 3.5 jaar begint je kindje op een gewone fiets te oefenen.

Toen wij m destijds kochten, bestonden de andere versies ook nog niet. Dus alleen de starter bestond toen. En die bevalt dus prima :) ik vind de lage instap wel fijn ja, hoef nooit te helpen met opstappen.
 
[quote quote=10515891]https://www.banditsandangels.com/bandits-angels/starter-retro-roze-met-mandje-p-1609964930.html Wij hebben deze ja, de starter. Die heeft idd een lage instap. Maar ook al is het een ‘starter’, toch kunnen ze er tot 3.5 jaar op. En daarna vind ik een loopfiets ook wat onnodig worden, want vanaf 3 a 3.5 jaar begint je kindje op een gewone fiets te oefenen. Toen wij m destijds kochten, bestonden de andere versies ook nog niet. Dus alleen de starter bestond toen. En die bevalt dus prima ? ik vind de lage instap wel fijn ja, hoef nooit te helpen met opstappen.[/quote]


Ah thnx die is wel super schattig met dat mandje! Weet alleen nog niet of ik hem voor jongens (andere kleur) ook zo leuk vind. Denk dat ik voor die mini vanaf 1 jaar ga en dan rond 2,5 de grotere. Of vanaf wanneer gaan ze eigenlijk fietsen ? Heb echt geen idee van zulke dingen
 
Terug
Bovenaan