Van 4 naar 3 voedingen?

Toevallig zit ik met precies hetzelfde. Na 3 voedingen gaat Olivia al de nacht in :(
Maar omdat ze al zo tenger is en iedere keer weinig aankomt, durf ik nog niet over te gaan op 3 voedingen. Die 4e moet ze dus nog van mij drinken.
Maar als Fleur het goed doet, zou ik het proberen. Ze is tenslotte ook al 6 maanden en vanaf die leeftijd kon het volgens mij ook wel.

Olivia 5 maanden

Denk dat het wel funest kan zijn voor je produktie. Zelf zou ik haar iedere keer de borst aanbieden als ze wakker wordt. De bijvoeding is echt voor erbij het eerste jaar, bv blijft de hoofdvoeding. Ik zou dus niet een bv gaan vervangen voor een hapje. Dus altijd eerst de borst en dan het hapje.

Ben vanmiddag ff naar het weeguurtje geweest op cb, en gelijk ff navraag gedaan!!
Ze vonden het prima, als ze het zelf aangeeft en er tevreden mee is is het goed!! Ze blijft ook goed groeien, woog 7505 gram, en daarom is het ook niet erg!! Ze geeft gewoon heel goed wat ze hebben wil!! Normaal zei ze gaan kinderen rond de 7 maanden over op 3 voedingen ze is gewoon snel daarin!!
Moest wel extra gaan bijvoeden, dus nu ook fruit s morgens maar daar was ik vanmorgen al mee begonnen!!
en ik denk niet dat het funest is voor mijn produktie heb altijd eigenlijk meer dan genoeg gehad en er zit al een 3 a 4 maanden bijna 10-12 uur tussen de voeding s nachts...en de laatste week dronk ze per voeding maar aan 1 borst en nu weer aan beide en dus ook beter leeg!!

Wat fijn dat het gewoon kan!
Ik heb toevallig vanochtend het cb gebeld, want ik krijg bijna geen enkele fles meer leeg. De wvk zei dat dit voorkomt als ze teveel krijgen. Ik moest maar gaan minderen in de hoeveelheid. Ipv 4x230 naar 4x200 of anders 3x 200 en 's ochtends fruithap en 's middags groentehap en daarna nog 125cc melk.
Ik ga het gewoon eens proberen.

Zolang ze goed blijft plassen en blijft ontwikkelen was het gewoon prima.

pff jaloersss

amy komt overdag nog om de 3 uur voor bv en s nachts.... om half 8 gaat ze te bed en dan rond 1 uur en dan 5 uur en dan 8uur maar om 7 uur is ze klaar wakker momenteel.... pffffffffffffffff

Terug
Bovenaan