van 5 naar 4? ... en slapen

Sinds woensdag krijgt Tijn nog maar 4 flessen. Hij kreeg daarvoor 5 flessen van 180 water + 6 schepjes. Maandagavond maakten we hem zoals gebruikelijk wakker voor zijn laatste fles, zo rond 22.45. Meneer werd wakker en was heel vrolijk. Toen ik hem de fles wilde geven werd hij heel boos. Al met al heeft hij toen dus niks gedronken. Wel sliep hij netjes tot de volgende morgen 7.15. Dinsdag weer hetzelfde dus woensdag 4 flessen gegeven. 19.45 de laatste fles en meneer sliep weer gewoon tot 7.15. Gisteren had ik in de gaten dat hij niet genoeg had aan die 4*180 (+6 schepjes), op zich wel logisch, want hij leverde een hele fles in. Hij was dus wat vroeger en kreeg zijn 4e fles al om 18.45. Ik heb hem toen 210 water (+7 schepjes) gegeven. Gisterenavond twijfelde ik of we hem nog wakker moesten maken voor nog een fles, omdat ik bang was dat hij vannacht wakker zou worden, maar mijn man wilde hem dan 's nachts een fles geven. Maar hij werd dus vanmorgen gewoon weer om 7.15 wakker. Nu geef ik hem de 1e en 3e fles 180 water en de 2e en 4e fles 210 water. ik ben benieuwd.

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan