ik weet dat deze vraag vaak voorkomt maar ik zie geen tijden wanneer jullie kleintjes slapen ik moet echt een goed schema hebben want anders komt het niet goed met name met mij ik moet iets hebben een soort richtlijn dat vind ik prettig en kan dan makkelijker mijn dag plannen
Ben vandaag bij het cb geweest en moet nu naar 4 flessen ook omdat mijn kleine vent best groot is ...
Hij is 5 maand 69 cm en 8900 gram hij mag er zeker wezen maar nu mijn probleem ik gaf hem altijd om 7.00, 11.00, 1500, 19.00 en 23.00 de fles en nu mag de laatste fles eraf en moet ik met de tijden gaan schuiven.
Hij is na elke fles 1,5 uur wakker en slaapt er 2 soms 2,5 uur dus dat is prima te doen alleen na 15.00 slaapt hij soms wel en soms niet en dan is hij wakker tot 19.00 wat ik erg lang vind ook omdat je hem moet gaan vermaken en dergelijk
het cb zegt dat ik de laatste fles rond 20.00 21.00 moet doen maar maar wanneeer moet hij tussen die tijd dan slapen? ik snap er niks meer van en na de fles van 19.00 is hij altijd 1 uurtje wakker voordat hijnaar bed gaat want eerder wil hij er niet in omdat hij zo actief is
ik heb echt geen zin om tot 21.00 met hem op te zitten ik ben al blij zat dat hij om 20.00 erin ligt want het is een druk manneke en ben echt bekaf s avonds
heeft iemand een schema met de voedingstijden en slaaptijden? zou graag wat voorbeelden willen want ik weet het ff niet meer
oja hij krijg ook fruit en groente